Blijf er dan ook van afquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, het is altijd wat met computers!![]()
Ik durf te geloven dat mijn computer vervloekt is. Al zoveel ellende mee gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef Dorkquemada het volgende:
Je moet de computer laten zien wie de baas is
Niemand zit achter mijn pc, is verboden toegang!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef heijnen het volgende:
Hahahaha heb je toevallig nog andere mensen die achter je pc kunnen komen anders moet je het toch echt zelf gedaan hebben.
Wat voor Pc heb je trouwens?
of gewoon een pentium 4 duo of quad core werkt snel genoeg orquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Koop een Mac.
Ja das makkelijk. "Oh mijn laptop is niet perfect, nou dan koop ik toch ff een nieuwe pc". Zo werkt het bij mij niet. Mijn laptop is gewoon een kut product maar zolang ik garantie heb ga ik niet ff een nieuwe kopen. Ik wil graag beetje sparen ipv nieuwe computers kopen keer op keer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef heijnen het volgende:
oke je zegt zelf al dt je laptop verschrikkelijk is.
misschien ooit eens aan gedacht om een PC te kopen in plaats van laptop.
ik heb beide maar heb nooit geen instellingen die gewijzigd worden
Wat voor laptop is het? (een kutlaptop, dat snep ik. Merk, type?)quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja das makkelijk. "Oh mijn laptop is niet perfect, nou dan koop ik toch ff een nieuwe pc". Zo werkt het bij mij niet. Mijn laptop is gewoon een kut product maar zolang ik garantie heb ga ik niet ff een nieuwe kopen. Ik wil graag beetje sparen ipv nieuwe computers kopen keer op keer.
Hoe dan ook. Ik snap het iig niet. Rare fratsen van apparaten.![]()
Packard Bell Easynote E1280 (die dus niet easy is). Moet hm binnekort voor de 3e keer in 2,5 jaar opsturen naar de fabriek vanwege uitval problemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat voor laptop is het? (een kutlaptop, dat snep ik. Merk, type?)
Omdat ik vantevoren natuurlijk NIET WIST dat ie zo kut zo zijn. Tjee, het ligt ook allemaal zo simpel he.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heb je dan in hemelsnaam een Packard Bell gekocht?!
Ik vind dat ze dat als slogan moeten gaan gebruikenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef vencodark het volgende:
Nooit meer een Packard Bell, zover was ik ook wel. (hey, dat rijmt).![]()
nee ze hebben al een nieuwe sloganquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat als slogan moeten gaan gebruiken
Dat ruikt als een nieuw topic!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef heijnen het volgende:
[..]
nee ze hebben al een nieuwe slogan
koopt u een packard bell
dan zien wij u weer wel
Koopt u een Packard Bellquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef heijnen het volgende:
[..]
nee ze hebben al een nieuwe slogan
koopt u een packard bell
dan zien wij u weer wel
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Koop een Mac.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |