Zit je rustig te werken, eindelijk nergens door afgeleid, je hoort niet eens het blikje opengaan, maar ineens dringt een mier en mierzoete weeige tyfusgeur zich in je neusholte op om de reauk even flink te treiteren waardoor ik ineens msselijk wordt.
En ja hoor, Red Bull,
yechh,
Waarom is dit drankje nog steeds zo populair, ik snap het niet, het meurt, doet niet wat het zou doen volgens de reclame, (enigste vleugels die ik af en toe ergens bespeur zijn van of van die kutmeeuwen, vliegende ratten (duiven) en mussen, ben overigens blij dat ik van mutsmatrassen al geen vleugels zie)
Als je gaat voor de caffeine, wees een vent en neem gewoon een goeie koffie of nog beter, een espresso.
En dan dat Taurine wat er in zou zitten, haal daar de eerste twee letters van weg, en besef nog even wat je daarmee aan het drinken bent.
getverdemme,
iedere keer dat iemand zo'n blikje bij mij in de buurt opentrekt, dan komt er dus zo'n geurorgasme van naar voren, en orgasme's zijn prima, maar ik wil alleen weten van m'n eigen orgasmes of waar ik verantwoordelijk voor ben.
En het maakt niet uit hoe ze zo'n drankje noemen, Red Bull, Golden Shower of whatever, het blijft gewoon een gore glazuurverbrijzelende tyfus zoete meurlucht,
nu ben ik dus weer helemaal afgeleid,