abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51851041
In de Formule 1 is het toch ook diegene met de beste auto die wint?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_51851084
Natuurlijk is dat geen oplossing. De situatie zoals die nu is zal dan blijven bestaan. Je wil als dopingggebruiker het verschil maken met de rest, dus zal je altijd proberen om over de grens te gaan die gesteld is. Alleen dan heb je namelijk voordeel bij het dopinggebruik.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:57:55 #3
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51851101
Geen grens dus!
pi_51851117
wie de meeste doping gebruikt wint........................een enkeltje naar het hiernamaals
pi_51851141
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:58 schreef ChillyWilly het volgende:
Geen grens dus!
Ik wil niet dat mensen dood van de fiets vallen hoor.
pi_51851185
Ze zijn net bezig het uit te roeien en jij wil het allemaal weer invoeren? Dan ben je weer terug bij af.

Over een aantal jaren rijden we clean met nieuwe regels en keiharde sancties als je buiten die regels denkt te kunnen handelen. Nog even door de zure appel heenbijten en niet opgeven want dat is wel het laatste wat je moet doen volgens mij. Het is nu even vervelend maar als je je verstand gebruikt en minder je emoties dan kom je hier wel doorheen en begrijp je ook waarom dit allemaal MOET gebeuren.
pi_51851190
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef ChillyWilly het volgende:

In de Formule 1 is het toch ook diegene met de beste auto die wint?
maar die auto's moet ook benzine in hoor, je mag er geen nitro-knopje op zetten
pi_51851221
ik vind best dat de verboden middelen lijst wat kleiner mag worden. het is te ver doorgeslagen zeg maar.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_51851224
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik wil niet dat mensen dood van de fiets vallen hoor.
Eigen risico!

Dopinggebruik kan je toch niet uitbannen. Het verleden heeft aangetoond dat er genoeg renners middelen gebruiken die nog niet op te sporen zijn
pi_51851237
waarom doen ze trouwens niet aan levenslange schorsingen? (hoor er niets over iig)
pi_51851258
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Eigen risico!

Dopinggebruik kan je toch niet uitbannen. Het verleden heeft aangetoond dat er genoeg renners middelen gebruiken die nog niet op te sporen zijn
pfffffffffff, waar zijn ze nu mee bezig dan. UITBANNEN!!!!! De resultaten spreken voor zich...
pi_51851260
zoals het nu is is goed. Het verbeterd.

En door de strengere limieten is er niet zoveel meerwaarde van doping tgv andere gedopeerden.
pi_51851268
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef ruud_fr het volgende:
waarom doen ze trouwens niet aan levenslange schorsingen? (hoor er niets over iig)
Nee man, de doodstraf! That will teach them!
pi_51851279
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef ruud_fr het volgende:
ik vind dat moeilijk

langs de ene kant is het een topmaaatregel, langs de andere kant verdient iedereen toch wel een tweede kans, denk ik dan...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51851314
Doping legaliseren wereldplan

Dan is meteen de lol eraf natuurlijk, en dan gaat iedereen weer clean rijden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51851364
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:04 schreef petitlapin2 het volgende:
langs de andere kant verdient iedereen toch wel een tweede kans, denk ik dan...
waarom als je van tevoren weet dat je levenslang geschorst kan worden...
pi_51851435
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef ruud_fr het volgende:
waarom als je van tevoren weet dat je levenslang geschorst kan worden...
Jij hebt nooit een fout begaan
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:12:59 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_51851503
Doping legaliseren en dan met je vrienden/collega's gokken wie de Tour overleeft.. da's pas entertainment!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_51851526
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef Eduard37 het volgende:
Ze zijn net bezig het uit te roeien en jij wil het allemaal weer invoeren? Dan ben je weer terug bij af.

Over een aantal jaren rijden we clean met nieuwe regels en keiharde sancties als je buiten die regels denkt te kunnen handelen. Nog even door de zure appel heenbijten en niet opgeven want dat is wel het laatste wat je moet doen volgens mij. Het is nu even vervelend maar als je je verstand gebruikt en minder je emoties dan kom je hier wel doorheen en begrijp je ook waarom dit allemaal MOET gebeuren.
Naief als je denkt dat er clean gereden gaat worden...ze zoeken gewoon de limiet op, en gaan daar net iets onder zitten. Dan wordt je niet betrapt en ben je "clean".
Oh ja, in iedere sport wordt gebruikt. Alleen het wielrennen en bodybuilden staan er om bekend.
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_51851543
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:04 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

pfffffffffff, waar zijn ze nu mee bezig dan. UITBANNEN!!!!! De resultaten spreken voor zich...
Politie invallen in hotelkamers, verrassingscontroles het hele jaar door, altijd maar melden waar je bent, constant nieuwe vormen van doping die ontwikkeld worden en nog niet kunnen worden opgespoord.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ze mee bezig zijn
pi_51851551
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Jij hebt nooit een fout begaan
vast wel, wat heeft dat er mee te maken?
pi_51851593
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef ruud_fr het volgende:
vast wel, wat heeft dat er mee te maken?
Dat daarom die tweede kans moet worden geboden. Iedereen is wel een naief of maakt een vergissing.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:19:09 #24
18544 matthijz
Geen icoon aanwezig :P
pi_51851662
Gewoon twee verschillende touren

1 met doping en 1 zonder. De renners die graag doping willen gebruiken of hun verblijfplaats geheim willen houden kunnen meedoen aan de tour met doping. Als je gepakt wordt met doping als je aan de gewone variant meedoet wordt je automatisch terug gezet naar de tour met doping.

Om te kijken wie nu de beste was van de twee touren kun je dan een formule gebruiken. Om er zo voor te zorgen dat je de twee touren gelijk kan trekken.

Degene die van de twee touren het beste is krijgt de gele trui
"het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten :) "
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:21:10 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51851715
zo ts.

dáár heb jij lang over na moeten denken.

de intelligentie drúipt er vanaf

nee.

slecht plan.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')