Ik wil niet dat mensen dood van de fiets vallen hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:58 schreef ChillyWilly het volgende:
Geen grens dus!
maar die auto's moet ook benzine in hoor, je mag er geen nitro-knopje op zettenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef ChillyWilly het volgende:
In de Formule 1 is het toch ook diegene met de beste auto die wint?![]()
Eigen risico!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen dood van de fiets vallen hoor.
pfffffffffff, waar zijn ze nu mee bezig dan. UITBANNEN!!!!! De resultaten spreken voor zich...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Eigen risico!
Dopinggebruik kan je toch niet uitbannen. Het verleden heeft aangetoond dat er genoeg renners middelen gebruiken die nog niet op te sporen zijn
Nee man, de doodstraf! That will teach them!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef ruud_fr het volgende:
waarom doen ze trouwens niet aan levenslange schorsingen? (hoor er niets over iig)
ik vind dat moeilijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef ruud_fr het volgende:
waarom doen ze trouwens niet aan levenslange schorsingen? (hoor er niets over iig)
waaromquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:04 schreef petitlapin2 het volgende:
langs de andere kant verdient iedereen toch wel een tweede kans, denk ik dan...
Jij hebt nooit een fout begaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef ruud_fr het volgende:
waaromals je van tevoren weet dat je levenslang geschorst kan worden...
Naief als je denkt dat er clean gereden gaat worden...ze zoeken gewoon de limiet op, en gaan daar net iets onder zitten. Dan wordt je niet betrapt en ben je "clean".quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef Eduard37 het volgende:
Ze zijn net bezig het uit te roeien en jij wil het allemaal weer invoeren? Dan ben je weer terug bij af.
Over een aantal jaren rijden we clean met nieuwe regels en keiharde sancties als je buiten die regels denkt te kunnen handelen. Nog even door de zure appel heenbijten en niet opgeven want dat is wel het laatste wat je moet doen volgens mij. Het is nu even vervelend maar als je je verstand gebruikt en minder je emoties dan kom je hier wel doorheen en begrijp je ook waarom dit allemaal MOET gebeuren.
Politie invallen in hotelkamers, verrassingscontroles het hele jaar door, altijd maar melden waar je bent, constant nieuwe vormen van doping die ontwikkeld worden en nog niet kunnen worden opgespoord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
pfffffffffff, waar zijn ze nu mee bezig dan. UITBANNEN!!!!! De resultaten spreken voor zich...
Dat daarom die tweede kans moet worden geboden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef ruud_fr het volgende:
vast wel, wat heeft dat er mee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |