sja weet het niet, ik ga vliegtuigen verschrikkelijk missen denk ik. Vind ik geweldig in gta-sa om gewoon ff rond te gaan vlieegn en kijken wta ik kan kloten. en sommige andere veranderingen lijken me helemaal niks.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
WMC doet het weer
zomaar ineens van de één op andere dag![]()
Zit vliegen er niet in?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja weet het niet, ik ga vliegtuigen verschrikkelijk missen denk ik. Vind ik geweldig in gta-sa om gewoon ff rond te gaan vlieegn en kijken wta ik kan kloten. en sommige andere veranderingen lijken me helemaal niks.
Vast wel, maar nu even niet. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef Bastard het volgende:
Geen Blue Dragon? Geen Mass Effect?
Nee, wel boten.quote:
Hmm, juist de grootte van het spel vond ik cool in de andere delen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, wel boten.
Deze GTA wordt geweldig Gijs. Het gaat niet meer om een groot (leeg) gebied, maar een compacte realistische stad! Dus kleinschaliger, maar toch uitgebreider!
Dit spel is ook groot Gijs! Alleen is alles veel dichter bij elkaar. Groots in plaats van groot. Dus meer in de diepte dan in de breedte zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:08 schreef Bastard het volgende:
Hmm, juist de grootte van het spel vond ik cool in de andere delen.
Dit deel ziet er gewoon praat uit hoor, en je kan een hoop shit die leuk of grappig zijn... ik wacht even op goede previews nog.
Lijkt op een goed excuus wat je geeft aan je vriendin over je te klein geschapen geslachtquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit spel is ook groot Gijs! Alleen is alles veel dichter bij elkaar. Groots in plaats van groot. Dus meer in de diepte dan in de breedte zeg maar.
Goh, dat was een vage zin.
Doping-circus intussen.quote:
PGR4 komt ook in september.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Army of two 15 november
dacht dat tie naar 2008 was uitgesteld >>>>
In 2008 gaan alle 360's definitief kapotquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PGR4 komt ook in september.
Trekt M$ zich volgend jaar uit de gamesmarkt terug ofzo? En moeten alle games nu nog snel even verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |