abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 1999 @ 00:09:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200478
Aangezien dit topic toch aangemaakt moet worden, scheelt het weer een topic voor het volgende:

Ruud, Mona en Sabine praten op dit momen (00:10) over de nominatie van Zaterdag.

Mona krijst as usual dat ze het heel oneerlijk vindt als mensen op haar gaat stemmen omdat ze er later bij is gekomen. Ruud hoorde dat er mensen op hem zouden stemmen omdat hij toch niet weggestemt zou worden door het publiek en Auping lult gewoon vrolijk mee..

ik ben benieuwd wie Sabine nomineert. Mijn gok zou zijn Karin en Bianca.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_200479
Binnen een week zal de stemming plaats vinden. Wie stemt op wie? Wie vliegt eruit?
In andere Tipics kun je lezen over de psychologische achtergronden. Ook kun je lezen over allerlei stem theorieen. Hieronder kun je je ei kwijt. Pas hier je eigen Theorie toe.
- wie stemt op wie?
- wie worden genomineerd?
- op wie stemmen de kijkers?

Groet,

The Vote Master

May I have your votes please
pi_200480
SCHOKKENDE RESULTATEN!!!!
SABINE MET STIP OP NR 1.

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen hierbij de resultaten van de steekproef tot en met woensdag 13 oktober 1999.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. Echter in 11 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Elf deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de elf deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 11 analyses zijn als volgt.

Sabine 40 stemmen (blijft op nr. 1)
Mona 40 stemmen (stijgt van nr. 2 naar nr. 1)
Karin 26 stemmen (blijft op nr. 3)
Bianca 25 stemmen (stijgt van nr. 6 naar nr. 4)
Bart 24 stemmen (daalt van nr. 3 naar nr. 5)
Maurice 20 stemmen (daalt van nr. 5 naar nr. 6)
Willem 1 stem (was 0)
Ruud 0 stemmen!!!

Mona wordt blijkbaar niet beloond voor haar gestook onder de bewoners. Sabine blijft op nr. 1 staan zeker na haar bekentenis over het misbruik van Bart. Bart wordt duidelijk in bescherming genomen en daalt flink.

Op basis van deze analyse mogen we verwachten dat:

Sabine en Mona worden genomineerd door de bewoners. Het zal een nek aan nek race worden.

SABINE VLIEGT ERUIT OF MONA!!

Breng je stem uit dan weten we morgen meer.

pi_200481
Voorbeeld van mijn eigen stem analyse van 10 oktober:

Vraag 1 wie stemt op wie:
- Ruud: Sabine en Maurice (als je wilt kun je hier nog een toelichting achter zetten)
- Sabine: Bianca en Karin
- Maurice: Mona en Bart
- Bianca: Sabine en Mona
- Karin: Sabine en Mona
- Mona: Sabine en Bart
- Bart: Mona en Maurice
- Willem: Sabine en Bart

Vraag 2: Wie worden genomineerd?
Sabine: 5x
Mona: 4x
Bart: 3x
Maurice:2x
Karin: 1x
Biance: 1x

Dus Sabine en Mona worden genomineerd!

Vraag 3: Op wie stemmen de kijkers:
Mona: 85%
Sabine: 15%

MONA vliegt eruit en het imago van Sabine is flink gekrenkt!

Groet,

The Vote Master

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 oktober 1999 @ 11:01:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_200482
Vote master, is dat een voorbeeld of wat jij echt denkt? Dat laatste lijkt me sterk, want je gelooft toch zelf niet dat Mona Sabine gaat nomineren?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 15:00:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_200483
Wie stemt op wie
Ruud-Bart en Maurice
Bart-Maurice en Karin
Maurice-Bart en Sabine
Karin_Sabine en Mona
Bianca_Sabine en Mona
Willem_Bianca en Maurice
Mona_Bianca en Karin
Sabine_Maurice en Karin

Bart 2 stemmen
Maurice 4 stemmen
Karin 3 stemmen
Bianca 2 stemmen
Mona 2 stemmen
Sabine 3 stemmen

Maurice Karin en Sabine worden genomineerd
Kijkers stemmen Karin weg of Maurice wordt nek aan nek denk ik

donderdag 14 oktober 1999 @ 15:05:00 #7
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_200484
Yeah right, Sabine stemt op Mona, Mona op Sabine en Bart op Mona

Dat lijkt ook mij zeer sterk.............

enne ff een voorspellinkje: KARIN !!!!!!

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_200485
ace,
ik ben het met je eens!!
stiekeme praat, tongen met 20jaar jongere bijna-zoon-van-je-mede-bewoner
and karin will leave the building!!
  donderdag 14 oktober 1999 @ 15:32:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200486
even uit de vrije pols...

Sabine stemt op... Karin en Maurice
(destabilisatie)

Bart stemt op... Maurice en Willem
(concurentie)

Maurice stemt op.. Mona en Sabien
(vermindering activiteit)

Willem stemt op.. Sabine en Bart
(te jong)

Ruud stemt op.. Bart en Maurice
( hij weet het gewoon niet.. onpeilbaar)

Mona stemt op.. Karin en Bianca
(heeft tijdje geleden al besloten en zal daar nooit meer vanaf wijken)

Bianca stemt op.. Sabine en Mona
(kan haar eigen 'ik' niet kwijt)

Karin stemt op.. Sabine en Mona
(zij die kaatsen...)

dus...

Sabine 4x
Mona 3x
Bart 2x
Maurice 3x
Karin 2x
Bianca 1x
Willem 1x
Ruud 0x

nominatie.. Sabine, Mona Maurice... Mona eruit door publiek (als dat nog meetelt)

volgende ronde zal Ruud zeker stijgen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200487
DE RESULTATEN!!!!
SABINE VERSTEVIGT HAAR POSITIE OP NR 1.

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen hierbij de resultaten van de steekproef tot en met donderdag 14 oktober 1999.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. Echter in 18 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Achtien deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de achtien deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 18 analyses zijn als volgt.

Sabine 66 stemmen (blijft op nr. 1)
Mona 64 stemmen (blijft nr. 2)
Karin 45 stemmen (blijft op nr. 3)
Bart 40 stemmen (stijgt van nr. 5 naar nr. 4)
Bianca 35 stemmen (daalt van nr. 4 naar nr. 5)
Maurice 33 stemmen (blijft op nr. 6)
Willem 5 stemmen (was 1 maar blijft op 7)
Ruud 0 stemmen!!!

Sabine blijft op nr. 1 staan en verstevigd haar positie om daar te blijven. Bart en Bianca hebben stuivertje gewisseld in het voordeel van Bianca. Maar het lijkt erop dat de stem analyse zich aan het stabiliseren is.

SABINE VLIEGT ERUIT!!

Maar breng je stem uit dan weten we morgen meer.

STEM!!

donderdag 14 oktober 1999 @ 23:46:00 #11
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_200488
quote:
op 10-14-1999 om 10:56 PM schreef Vote master het volgende:
DE RESULTATEN!!!!
Achtien deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

SABINE VLIEGT ERUIT!!

Ik denk dat dir inderdaad aardig in de buurt komt, wat alleen niet klopt is dat je vervolgens concludeerd wie eruit vliegt.

Sabine is inderdaad nummer 1 genomineerd, maar niet meer dan dat.

De populariteit onder de kijkers bepaalt toch wie eruit vliegt?

Mijn conclusie is dus dat n.a.v. van jou lijstje Mona eruit vliegt, zij is bij het publiek het minst populair namelijk.

pi_200489
Ik denk dat je je daar nog wel eens aardig in kunt vergissen. De populariteit van Sabine onder de kijkers is stevig gedaald.

BRENG JE STEM UIT

pi_200490
Het blijft natuurlijk behoorlijk gokken, maar okay, here are my votes:

Ruud: Bart & Maurice
Willem: Bart & Maurice
Karin: Sabine & Mona
Sabine: Karin & Bianca (oke, ligt wel heel erg voor de hand)
Mona: Maurice & Karin
Bart: Karin & Bianca
Maurice: Ruud & Mona
Bianca: Sabine & Bart

Kleine verantwoording:
Gezien de vele verhalen over Bart de afgelopen week van de bewoners heb ik het vermoeden dat Bart helemaal niet zo populair is onder de bewoners. Dat Sabine hem gebruikt weet alleen Mona!! Maar Mona zal de kant van Sabine kiezen, dat zal wel duidelijk zijn. De hetze (nouuuu) tussen B&K aan de ene kant en S&M aan de andere wordt Bart te veel en wordt daar slachtoffer van.

Hij probeert weliswaar om in het midden te gaan staan, maar ik denk dat men dat eerder als slappe karaktertrek ziet dan als juist.
Mona zal niet fanatiek gekozen worden, ik denk dat de morele verplichting nu als een zwaard boven hun hoofd hangt. Volgende ronde heeft ze geen schijn van kans meer.

Dus:
Bart 3x
Maurice 3x
Sabine 2x
Mona 2x
Karin 3x
Bianca 2x
Ruud 1x
Willem 0 votes.

Dat maakt dus als genomineerden door de bewoners:
- Bart
- Maurice
- Karin

Het wordt een nek aan nek race tussen Maurice en Karin, met als uiteindelijke verliezer Karin.

Ik denk dat heel liberaal Nederland gaat bellen om in ieder geval een van die twee eruit te mikken. "Goh, wat is die man van Karin zielig zeg! Die Karin zou toch beter moeten weten met man en kinderen."

*** I have this condition ***
pi_200491
Wat mij verbaast is dat de meeste van jullie uitgaan van wie vindt wie nu wel of niet aardig. De in principe belangrijkste reden voor de bewoners om iemand te nomineren is, wie denk ik blijft het langst, of wie denk ik is de eventuele winnaar. Dat is de gene die je als bewoner moet nomineren. Het zou, wanneer ze openlijk vertellen wie op wie gestemd heeft, met dit als reden geen scheve gezichten geven. Altans zeker minder dan de grondslag waar nu vanuit gedacht wordt. Volgt de groep in medere mate mijn redenatie, dan denk ik dat Willem er nu het eerste uitgaat.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 10:03:00 #15
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_200492
Tja, het is wel weer toevallig dat ze ineens weer bepaalde personen positief over laten komen, dit duidelijk om verwarring te zaaien. Steeds meer denk ik dat Karin het huis zal gaan verlaten en dat Willempie en Ruudje een zeer goeie overlevingskans hebben, maar ja ook dit kan natuurlijk door V. worden gemanipuleerd helaas
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_200493
Wat ik niet begrijp is dat jullie (bijna) allemaal denken dat de jongens op elkaar stemmen vooral op Maurice, wat ik denk is dat de twee kampen op elkaar stemmen

Bart,Mona en Sabien<->Karin,Bianca en Maurice

Maar ik denk toch dat de jongens wat meiden gaan wegstemmen. Willem, Ruud en Maurice gaan niet op elkaar stemmen, als je BB kijkt zie je ze vaak met zijn drieen, omdat ze kwa Intelligentie niveau hoger zitten dan die meiden en Bart. Ook heb je kunnen zien dat ze wat commentaar hadden op Bart en Sabien.

dus het rijtje wordt

Sabiene -Karin en Bianca
Mona -Karin en Bianca
Bart -Karin en Maurice
Karin -Mona en Sabien
Bianca -Mona en Sabien
Maurice -Mona en Bart
Willem -Sabine en Mona
Ruud -Sabine en Karin

Karin 4
Mona 4
Sabine 4
Bart 1
Mauric 1
Willem 0
Ruud 0

Omdat het Sabine en Mona vs Karin en Bianca is, en omdat willem en ruud het zielig vinden voor bart dat Sabien met hem 'speelt' krijgt Bart maar een stem net als Maurice

Als dit dus de stemming is, zou het spannend kunnen worden met het landelijk stemmen, kiezen we voor de 'stiekeme Sabien' die iedereen stiekum vind, he for the time being of voor de wat ouder minares van maurice, of wordt het die dikke trol uit Amsterdam

Ik hoop Sabien, ik denk Mona

Wat vind je er zelf van -Willem
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 10:21:00 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200494
quote:
op 10-15-1999 om 09:10 AM schreef tanjalies het volgende:
Wat mij verbaast is dat de meeste van jullie uitgaan van wie vindt wie nu wel of niet aardig. De in principe belangrijkste reden voor de bewoners om iemand te nomineren is, wie denk ik blijft het langst, of wie denk ik is de eventuele winnaar. Dat is de gene die je als bewoner moet nomineren.

ik zie hierwel wat in maar ik denk dat dit pass gaat spelen in de volgende ronden.. er is al een 2 deling gaande.. maar Ruud Sabine en Mona hebben al gezegd dat positief nomineren geen goede is.. het zou in de groep gegoiit worden .. we zullen zien

pi_200495
-Tanjalies-
Bij mij rijst het donkerbruine vermoeden dat men daar nog niet mee bezig is. Ze zullen op dit moment nog niet uitgekookt genoeg zijn om intensief na te denken over de uiteindelijke winstkansen. Het is ook geen onderwerp in het huis zelf en dus ook maar de vraag of er uberhaupt al over nagedacht wordt.

De opmerking alhier dat de bewoners niet op hoog IQ zijn uitgezocht onderstreept deze bewering nog een keer. Verder moet je ook niet vergeten dat we hier met 500 personen zitten, waarvan er enkelen zeer goed doordachte meningen ten beste geven (die ik met ERG veel plezier lees) waarin complete theorieen naar voren komen over het gedrag en denken van de bewoners. Die meningen/theorieen zijn (hoe mooi ook) een beetje erg hoog gegrepen voor de bewoners.

Emotioneel ligt er momenteel een behoorlijke lading in het huis en waarschijnlijk zal men eerst emotioneel met een aantal medebewoners afrekenen en pas in een later stadium over de uiteindelijke winstkansen diep gaan nadenken.

*** I have this condition ***
pi_200496
Als ze slim zijn, dan nomineren ze elkaar allemaal, zodat iedereen twee nominaties heeft. Laat het publiek het dan maar uitmaken wie eruit gaat. Kunnen ze elkaar gewoon in de ogen blijven kijken. Natuurlijk ben ik blij dat het gemiddelde IQ niet zo hoog is in het BB-huis, want deze variant levert geen ruzie op

pi_200497
Ruud kan niet weggestemd worden; daar zorgt V. wel voor.Willem(leuke ex trouwens) ook niet, met al die huwelijksaanzoeken.
Sabientje en Bart zijn voor V. te belangrijk. V. hoopt op een low-budget versie van Erotic Dreams ofzo. Maurice en Karin hebben leuke moeders waar Rolfie zijn cursus Diepte-Interviewen In Zombie Toestand op kan testen en die moeten dus nog terugkomen.
Mona zou om budgettaire redenen in aanmerking komen en krijgt dus de stem van Sabien, maar dreigt vervolgens heel Almere bij elkaar te krijsen en mag dus blijven.

Blijft over Bianca. Leuke meid, leuke tattoo, leuke fanclub ook, maar ze moet haar krentebrood-recept gaan uitwisselen met de man van Mona; die vliegt er dus uit. Mazzel

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_200498
Ja Garp,

Een goed idee, ik heb dat al eerder ergens geopperd. Het is alleen zo dat de groep dat kennelijk al heeft besproken en vooral Sabine daar niet aan mee wil doen. Dit was op te maken uit een gesprek in de tuin van eergisteravond, zo rond 24.oo uur.
Zij, sabine denkt kennelijk dat ze nu niet bij de genomineerde zit en wil geen risico lopen.

pi_200499
Bovendien is het officieel verboden afspraken te maken en samenzweringen te vormen ivm stemmen. Natuurlijk zijn er stiekem wel dingen geheim te houden, maar intussen is de echte BB aan het werk (elkaar in de gaten houden) en is er het feit dat sommige bewoners op dermate gespannen voet staan met anderen dat er geen afspraken te maken zijn.

pi_200500
Wij zien het sombertjes in voor Willem. In de uitzending van gisteravond tufte Daphne in haar auto helemaal naar het Hoge Noorden om de ex-vrouw & wat andere familieleden te diepte-interviewen.
Willem kreeg als eerste deze eer.
Om puur productie-technische redenen? De BB-kandidaten moeten allemaal een keer aan de beurt komen, het zou toch zonde zijn om zo'n mooi portret te missen, dus: de afvaller mag eerst.
Of heet dit: paranoïde?
Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:38:00 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200501
quote:
op 10-15-1999 om 12:24 PM schreef The Two Sisters het volgende:
De BB-kandidaten moeten allemaal een keer aan de beurt komen, het zou toch zonde zijn om zo'n mooi portret te missen, dus: de afvaller mag eerst.
Of heet dit: paranoïde?

er zijn alleen portretjes op donderdag avond en de volgende is volgende week als de bewoner er al uit is... mischien een ietsie pietsie para

pi_200502
Nee, dat bedoelen we juist: volgende week is Willem er al uit, dus dan kunnen ze dat mooie portret niet meer uitzenden. Daarom gebeurde dat (niet toevallig) gisteren alvast. Pikken de kijkertjes dat nog even mee.

Of eh...?

Een schizofreen is nooit alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')