*steun*quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Brand in het oceaneum
Hoe durven ze. Zouden ze nou van de week haaienvinnen- en schildpaddensoep in overvloed hebben?
Blocked bij websensequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:24 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/21667/6766e668/index.html > Vis bijt terug
Dat is het ook, big brother is watching youquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjandalig.![]()
Lijkt me vreselijk eng zoiets.![]()
Alloha allemaal.
Ze verlangen wel veel van je he, abnormaal werken, geen blogs bekijken en dan allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook, big brother is watching you
En dan nog een tekst van het bedrijf krijgen hoe erg het wel niet is wat ik doe. Probleem is dat ze blogs ook uitgezet hebben, maar proggers zetten soms ook tips & truuks op blogs. Ik kan niet eens normaal werken
He bah. Maar ik neem deze maand wraak. Geen reet doen ftw!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze verlangen wel veel van je he, abnormaal werken, geen blogs bekijken en dan alles
op tijd klaar.Het moet niet gekker worden.
Sjaloomquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Helleuwhh.
Sinds fok nog trager aan het worden is en Danny nog meer geld nodig heeft om fok nog langzamer te krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer staat er die shit reclame onderin?
Kuukske.![]()
![]()
Sinds vandaag vermoed ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer staat er die shit reclame onderin?
Kuukske.![]()
![]()
Wat zei de doktert?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Helleuwhh.
ik ben langs t mediapark gereden jaquote:
10 dagen rust. Niet werken.quote:
nope, wel er langs geredenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie je straks lopen bij het station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |