yep..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen met een fotoboek zonder foto's.
Dat is mijn klacht!!
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:23 schreef Edwinuss het volgende:
Kunnen ze niet 1 of ander scriptje schrijven dat je bij het maken van een FOBO minimaal 1 foto moet plaatsen?
Als dat mogelijk zou zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?
2 handen op 1 topic!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:29 schreef thewhiteguy het volgende:
Leuk he? Samen 1 topic hebben ><
Puntje erbij voor:quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:31 schreef jpg97 het volgende:
Ja
dat is net zoiets als een hongerige afrikaan die een boterham afslaat.
ehm.. ja slechte vergelijking, ikweetsch
Met DE overheid bedoel je toch wel de amerikaanse overheid?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?
Nou inderdaad, vreselijk irritantquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen met een fotoboek zonder foto's.
Dat is mijn klacht!!
Dacht ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
'k Weet niet of FOK! mensen daarvoor heeft, maar zo'n code valt wel degelijk te schrijven.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
'k Weet niet of FOK! mensen daarvoor heeft, maar zo'n code valt wel degelijk te schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |