yep..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen met een fotoboek zonder foto's.
Dat is mijn klacht!!
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:23 schreef Edwinuss het volgende:
Kunnen ze niet 1 of ander scriptje schrijven dat je bij het maken van een FOBO minimaal 1 foto moet plaatsen?
Als dat mogelijk zou zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?
2 handen op 1 topic!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:29 schreef thewhiteguy het volgende:
Leuk he? Samen 1 topic hebben ><
Puntje erbij voor:quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:31 schreef jpg97 het volgende:
Ja
dat is net zoiets als een hongerige afrikaan die een boterham afslaat.
ehm.. ja slechte vergelijking, ikweetsch
Met DE overheid bedoel je toch wel de amerikaanse overheid?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?
Nou inderdaad, vreselijk irritantquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen met een fotoboek zonder foto's.
Dat is mijn klacht!!
Dacht ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
'k Weet niet of FOK! mensen daarvoor heeft, maar zo'n code valt wel degelijk te schrijven.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
'k Weet niet of FOK! mensen daarvoor heeft, maar zo'n code valt wel degelijk te schrijven.
nee vrouwen met fobo en relatie die zijn het ergstequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen zonder fobo dat is nog veel erger![]()
Orgineelquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:51 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op![]()
Dan kennen ze mij in huren..![]()
Dat ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:58 schreef hardromacore het volgende:
ik heb ze verwezen naar mijn hyves.. pixel etc gezeur, geen zin in
Lelijke vrouwen mét fobo dat is nog veel ergerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen zonder fobo dat is nog veel erger![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ziet er ook niet uit.
mensen die hyves maken, en dan een achtergrond hebben waardoor je niet eens normaal de tekst meer kan lezen!
Kunnen ze niet 1 of ander scriptje schrijven dat je bij het maken van een FOBO minimaal 1 foto moet plaatsen?quote:
Die heb je van mij gejatquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen ze niet 1 of ander scriptje schrijven dat je bij het maken van een FOBO minimaal 1 foto moet plaatsen?
En dat scriptje moet dan ook meteen die foto vergelijken met de gezichtscan uit de database van de overheid om te controleren of ze het wel echt zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat mogelijk zou zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:49 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
ken die gast niet, heb je een linkje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef RickoKun het volgende:
Of die kk Arthur.spooner die elke user zit af te zeiken op zijn persoonlijke gegevensch terwijl ie d'r zelf geen heeft.
Arthur.Spoonerquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ken die gast niet, heb je een linkje?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |