abonnement Unibet Coolblue
pi_51846220



Nou moet ik niks hebben van zijn manier van rijden maar als je ziet wie hem voor blijven en welke dopinggeur
er hangt aan die renners is Evans misschien wel de morele winnaar van deze Tour. Op hangen en wurgen in het wiel blijven proberen te blijven van besmette renners, als je Contador en Rasmussen weghaalt is Evans gewoon de sterkste man in koers deze TDF.

Zouden dan al die grijze muizen als Evans en Leipheimer gewoon niet beter kunnen omdat de tricheurs zich beter prepareren? Of moeten we bij Evans ook maar vraagtekens zetten omdat hij ooit voor T-Mobile heeft gereden?
pi_51846225
rot eens op met die klote topics man..
pi_51846267
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:07 schreef Edwinuss het volgende:
rot eens op met die klote topics man..
pi_51846452
GOED TOPIC!
pi_51846484
Ik vind Cadel Evans, laffe zak een betere benaming.... die man weet niet wat aanvallend koersen is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51846535
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Cadel Evans, laffe zak een betere benaming.... die man weet niet wat aanvallend koersen is
Als je tegen opgevoerde brommers moet rijden kan je misschien ook niet anders. Die afwachtende renners komen dan in een ander licht te staan. Waarom rijden Leipheimer en Evans nog rond en is de rest van de top van 2005 gestopt of met doping in verband gebracht?
pi_51847027
Leipie speelde gister wel lekker met Evans
Evans miste miss ook een motor voor zijn bakkes
pi_51847696
maar hij is zooo onaantrekkelijk he .

de manier van fietsen alleen is al om te . En dan heb ik het niet over zijn tactiek.

maar mss wel the best of the rest.
Hoewel je je kunt afvragen hoe het komt dat hij zo goed is tegen rasmussen en contador die een pak lichter zijn dan hem.

Iedereen verbaast zich erover dat ze sneller waren dan armstrong op plat. de beil. Maar amstrong woog 75kg, dees mannekes halen amper de 60
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:00:13 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_51847731
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:19 schreef Ericr het volgende:
Als je tegen opgevoerde brommers moet rijden kan je misschien ook niet anders.
Inderdaad. Ik word altijd een beetje moe van dat gezeur over schijnbaar afwachtende rijders. Zulke opmerkingen komen naar mijn idee van mensen die zelf nog nooit een poging hebben gedaan om hard te fietsen, laat staan een berg op. Om een demarrage te plaatsen op een berg moet je zo veel harder kunnen rijden dan het tempo aan kop op dat moment, dat is bijna ongeloofwaardig. De meeste rijders zijn echt blij dat ze nog enigszins kunnen volgen. Als je op hangen en wurgen meekunt, dan is demarreren echt het laatste waar je aan denkt.

We weten allemaal wat er terechtgekomen is van al die 'aanvallende' klimmers in de tour.
pi_51847733
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:58 schreef flyck het volgende:
maar hij is zooo onaantrekkelijk he .

de manier van fietsen alleen is al om te . En dan heb ik het niet over zijn tactiek.

maar mss wel the best of the rest.
Hoewel je je kunt afvragen hoe het komt dat hij zo goed is tegen rasmussen en contador die een pak lichter zijn dan hem.

Iedereen verbaast zich erover dat ze sneller waren dan armstrong op plat. de beil. Maar amstrong woog 75kg, dees mannekes halen amper de 60
Evie verloor tijd toch?

Ik gun het hem trouwens eerder dan de Discovery's
pi_51847805
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Cadel Evans, laffe zak een betere benaming.... die man weet niet wat aanvallend koersen is
wacht maar op de komende tijdrit
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:04:47 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51847855
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:00 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik word altijd een beetje moe van dat gezeur over schijnbaar afwachtende rijders.
Maar wel allemaal met beginnen gooien als nationale held Joop in beeld komt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51847942
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar wel allemaal met beginnen gooien als nationale held Joop in beeld komt.
Allemaal? Ik vond Joop overigens wel een prettige renner om naar te kijken en Joop heeft in ieder geval wel eens een aanval geplaatst. Ook al was het niet al te vaak.

Evans vind ik iets te afwachtend rijden maar eerlijk gezegd kan je alleen maar respect hebben als je ziet dat er links en rechts renners worden betrapt op doping of renners op andere wijze de boel belazeren.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:11:16 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51848050
Ik zal nooit een fan worden van deze stijl van rijden, maar als je echt nauwelijks beter kan, dan kan je het die renners moeilijk verwijten.

Als je ziet wat voor belachelijke flutaanvallen Evans soms plaatst (ja, hij valt soms aan)... die vent kan niet eens demarreren. Zelfde geldt eigenljjk ook voor Menchov en vroeger Mancebo. Die vallen niet aan, die versnellen heel even (wat toch iets heel anders is).

In dat opzicht verwijt ik het iemand als Valverde meer, die heeft wel die splijtende demarrage, dat eindschot en die doet er vaak niets mee.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51848285
Het zijn machtsrijders, net zoals Ullrich dat ooit was. Die kon ook niet veel meer dan aanklampen meestal of anders een snoeihard tempo draaien dat niemand weg kon komen.

Ik heb nu wel afgeleerd te juichen voor degenen die wel een demarage kunnen plaatsen in de bergen, iedere keer blijjken dat de grootste bedriegers.
pi_51848449
Evans kan nooit een Tour winnen of er moeten mensen uit de Tour worden genomen zoals nu het geval is, want hij volgt alleen en als je volgt word je niet 1ste of je moet een formidabele tijdrit hebben. Hij kan aardig tijdrijden, maar hij is ook geen Armstrong, of Ullrich
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51848536
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:19 schreef Ericr het volgende:
Als je tegen opgevoerde brommers moet rijden kan je misschien ook niet anders. Die afwachtende renners komen dan in een ander licht te staan. Waarom rijden Leipheimer en Evans nog rond en is de rest van de top van 2005 gestopt of met doping in verband gebracht?
Omdat zij professioneler met hun vak bezig zijn. Zoals Koerts al zei "als je gebruikt en niet gepakt wordt ben je professioneel bezig"

Leipheimer en Evans doperen op slimmere wijze. Het is niet anders.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_51848674
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat zij professioneler met hun vak bezig zijn. Zoals Koerts al zei "als je gebruikt en niet gepakt wordt ben je professioneel bezig"

Leipheimer en Evans doperen op slimmere wijze. Het is niet anders.
Er worden nu toch wel renners betrapt waarvan je zou denken dat het geen domme jongens zijn. Ze hebben dan ook nog eens ploegen om hen heen waar ploegleiders het klappen van de zweep kennen.

Je moet wel een groot rund zijn om nu nog te stunten met doping of echt een super waterdicht systeem hebben opgesteld. Dat laatste wordt steeds onwaarschijnljker nu ploegen zelf al renners er uit knikkeren als er ook maar een bloedwaarde iets te lang afwijkt. Het stadium van je eigen straatje schoonvegen lijkt toch wel voorbij.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 08:45:54 #19
40566 Ericr
Livewrong
pi_51877723
Nog niet echt populair dit topic, na zaterdag denk ik wel trouwens. Evans heeft Contador er al een keer opgelegd in een vlakke tijdrit in de ronde van Romandie. Dat was 20,4 Km en daar pakte hij 51 seconden op Contador. Tijdrit was net zo vlak als die van zaterdag.
pi_51877755
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Ericr het volgende:
Nog niet echt populair dit topic, na zaterdag denk ik wel trouwens. Evans heeft Contador er al een keer opgelegd in een vlakke tijdrit in de ronde van Romandie. Dat was 20,4 Km en daar pakte hij 51 seconden op Contador. Tijdrit was net zo vlak als die van zaterdag.
Evans gaat zich goed prepareren voor de tijdrit.
***** Kraak.....
pi_51877894
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Ericr het volgende:
Nog niet echt populair dit topic, na zaterdag denk ik wel trouwens. Evans heeft Contador er al een keer opgelegd in een vlakke tijdrit in de ronde van Romandie. Dat was 20,4 Km en daar pakte hij 51 seconden op Contador. Tijdrit was net zo vlak als die van zaterdag.
ik zie evans ook over contador wippen. Maar ik zie leipheimer ook tijd pakken op evans.
Ik verwacht eigenlijk een top3 zondag die binnen de minuut van elkaar staan. Zou er zelfs niet van verschieten moesten de boniseconden onderweg naar parijs de overwinning kunnen beslissen
pi_51878450
Haha het zou wat zijn als iemand pas op de laatste dag van de tour het geel pakt. Zou dt wel eens eerder zijn gebeurd?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:38:02 #23
40566 Ericr
Livewrong
pi_51878579
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef Gremen het volgende:
Haha het zou wat zijn als iemand pas op de laatste dag van de tour het geel pakt. Zou dt wel eens eerder zijn gebeurd?
Jan Janssen, Greg Lemond.
pi_51878688
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Ericr het volgende:
Nog niet echt populair dit topic, na zaterdag denk ik wel trouwens. Evans heeft Contador er al een keer opgelegd in een vlakke tijdrit in de ronde van Romandie. Dat was 20,4 Km en daar pakte hij 51 seconden op Contador. Tijdrit was net zo vlak als die van zaterdag.
Die tijdrit was totaal niet vlak, en zaten een paar hele steile hellingen in.
pi_51878720
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Ericr het volgende:
Nog niet echt populair dit topic, na zaterdag denk ik wel trouwens. Evans heeft Contador er al een keer opgelegd in een vlakke tijdrit in de ronde van Romandie. Dat was 20,4 Km en daar pakte hij 51 seconden op Contador. Tijdrit was net zo vlak als die van zaterdag.
Romandië is toch anders een aardig heuvelachtige tijdrit, daar in de binnenstad van Lausanne. Zitten bovendien behoorlijk steile stukken in.

Het profiel is trouwens als volgt:



Evans zal nu wel alles op alles zetten om zich aan het eind tot eerste Australische winnaar van de Tour te bekronen.

Niks is onmogelijk, zullen we maar zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')