Ik het witte truitje, jij de zwarte bh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe jij dan een wit truitje en een zwarte bh aan?
Je hebt wel veel voor me overquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, mag ik je oestrogeenpillen hebben?
't moet nog beginnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, ik ben kapot
Ik ga nu weg en blijf stiekem lezen en grijp in wanneer nodigquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, ik ben kapot
Emotioneel zit ik aan de grondquote:
Ik zie je gewoon liever zonder.quote:
zonnigwaterig Zeelandquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:58 schreef geenaam het volgende:Nog een paar uurtjes en dan ga ik op vakantie..
Het ligt niet aan jouquote:
Ik snap het niet. Was het je bedoeling dat ik boos reageer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
Ssst! Ik wacht op de reactie van wyccie [afbeelding]
Aan wie wel?quote:
Zo'n lauwe reactiequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Was het je bedoeling dat ik boos reageer?
Je mag mijn pil best hebben hoor, ik krijg ze toch vergoed.
Mijn computer liep vast toen ik in je fotoboek lurkte.![]()
aan jouquote:
Ik kan het ook niet helpen vandaag....quote:
Oke, slaap lekker dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, ik ben lichamelijk aan het eind, ik ga zaterdag op vakantie en heb besloten om vandaag ziek te worden, denk dat ik nu koorts heb, voel koud en warm tegelijk en heb de hele dag al honger, dus waarschijnlijk ook een lintwormdus ik denk dat ik echt maar moet gaan slapen
quote:
Ik zag je iets posten over Angel_of_Death of zo. Wilde weten wie dat was en besloot daarom in jouw fotoboek te kijken.quote:En waarom zat je in m'n fobo?
Ja.quote:En liep je pc vast door m'n fobo?![]()
Trustenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan jou![]()
nee, ik ben lichamelijk aan het eind, ik ga zaterdag op vakantie en heb besloten om vandaag ziek te worden, denk dat ik nu koorts heb, voel koud en warm tegelijk en heb de hele dag al honger, dus waarschijnlijk ook een lintwormdus ik denk dat ik echt maar moet gaan slapen
quote:
Dat had niks met het fobo te makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag je iets posten over Angel_of_Death of zo. Wilde weten wie dat was en besloot daarom in jouw fotoboek te kijken.![]()
Doe nog eensquote:[..]
Ja.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ga ook lekker slapen. Een enkeling zal ik morgenochtend nog wel even spreken en anders tot over 2 weekjes.Fijne vakantie voor diegene die gaan, en diegene die thuis blijven..
![]()
En Sheep, speciaal voor jou zal ik proberen wat foto's te maken van wat mooie ooitjes
![]()
![]()
WTF?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
Fijne vakantie geenaam
Sheep; mijn pc liep vast toen ik de lepelfoto aanklikte....
neequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Misschien was jij ent op dt moment de foto aan eht verwijderen?
Dat is nooit goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer was die hier? Heb er niks van gemerkt.![]()
Misschien was het een onbevlekte ontvangenisquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Wanneer was die hier? Heb er niks van gemerkt.![]()
Was het heet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Zelfs daar geloof ik niet in, Wa.
Ik denk dat ik zwanger ben van de oude sambal.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Zelfs daar geloof ik niet in, Wa.
Ik denk dat ik zwanger ben van de oude sambal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |