Nodig een meisje uit en ga samen in pyjama een kussengevecht houden, dan kun je daarna de veren opruimenquote:
als ik nu naar het station ga ben ik er rond half 1quote:
Dan ga ik wel ergens anders slapen zodat jij je kan uitlevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
als ik nu naar het station ga ben ik er rond half 1![]()
Precies op tijd voor m'n nachtelijke schoonmaakmanie.![]()
Mannen houden van kussende meidenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef wyccie het volgende:
Die header wisselt ook al steeds. Wat is het doel daar nou van? Sowieso vaag dat er twee kussende meiden of een bloem in staan.
En die twee andere meiden mogen van mij wel weg. Voor plamuur ga ik wel naar de Gamma.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef wyccie het volgende:
Die header wisselt ook al steeds. Wat is het doel daar nou van? Sowieso vaag dat er twee kussende meiden of een bloem in staan.
Laat Soempie anders het orgineel zoeken, heeft ze weer wat te doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:05 schreef wyccie het volgende:
Die linker plamuur heeft het zo erg dat je op de foto de structuur kunt zien.
En van die twee kussende weet je niet of ze plamuur hebben.
Mark heeft ook z'n best gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij heb ik hier na Soempie het meest gepost de afgelopen dagen
nou tentjes genoeg hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
Zo, ik dacht dat het net al goot maar nu komt het echt naar beneden
Eigenlijk wil ik nu in een tentje liggen
Nee, jij bent nummer 1quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik maar 3e sta?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik maar 3e sta?![]()
quote:
ik dacht dat je offline was.quote:
quote:
quote:
Een aantal plaatsen gezakt. Maar nog steeds aanwezig hoor.quote:
Ik werk me in de nesten zo...quote:
* zegt nietsquote:
quote:
En dan trouwen met Mikkie zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik stel een duel voor tussen Sheep en Mark [afbeelding]
Wat valt er te winnen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik stel een duel voor tussen Sheep en Mark [afbeelding]
Ja, wij gaan beide natuurlijk door tot de doodquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan trouwen met Mikkie zeker?![]()
Zullen we een pact smeden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, wij gaan beide natuurlijk door tot de dood![]()
dat doe je altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |