Als je bijna geen tiener meer bent, dan ben je nog steeds jong, je bent in ieder geval niet oudquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna geen tiener meer.
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Dangel het volgende:
Is dit een slowchat of verneuk ik iets?
Goeie woord keuzequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb het vaak zat gedaan.
Ik wil ook vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Zin in morgenavond
Lekker op vakantie....
Ja jij wilde inderdaad flink wat voelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
![]()
in het echt ben ik een gevoelige typje hoor![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
Maarja, nu zit ik weer thuis de koos uit te hangen, dus kan ik weer..![]()
Armkrampen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar staat die post dan ?
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisteren![]()
Ben je wel een geek?quote:
Ach ja dat had ik ook 2 jaar geleden. Soms moet je even achter je oren krabben als je sommige vragen leestquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Zit de formulieren te lezen van de ibg-groep, moest even wat anders doen![]()
Het is wel veel lezen en invullen, maar zeker niet stoppen met studeren. Zodra je eenmaal uit de schoolbanken bent heb je niet meer zo snel zin om weer erop te gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sommige... Heb hier nog binnen een week 5 brieven ontvangen, zin om te studeren wordt met de brief kleiner![]()
Niet zo zeuren, ze gaan je waarschijnlijk wel geld gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sommige... Heb hier nog binnen een week 5 brieven ontvangen, zin om te studeren wordt met de brief kleiner![]()
Oh ik vond je best wel een beetje een geek.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ik vond je best wel een beetje een geek.
Ik ben ook een beetje geek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geek
Wacht maar tot je oud en wijs genoeg bent om een huisje te kunnen kopen, dan mag je pas door een stapel papieren heen werken. Zie dit maar als een "leer"proces..quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Weet je wel niet wat het water vandaag de dag kost??quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wie steelt er nu een zwembad van hooguit 60 euro![]()
En dan ook het water meenemen
Waarschijnlijk als ze bij de buren in de tuin kijken zullen ze daar een moeras aantreffen
Nee jorrit niet want hij wast zich zelf met bierquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat het water vandaag de dag kost??![]()
quote:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je je cadeautje nou al binnen?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
En yvonne reageert niet op MSN.
Ik hoop dat ze het straks leest en mocht ze het vergeten zijn dat ze het alsnog op de bus doet.
Jep. Adres heb ik gegeven. Daar heeft ze ook nog op gereageerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Maar je had wel je adres aan haar gegeven? PM haar anders gewoon ff
en zeg er meteen maar bij dat de Boffers op die foto van haar zitten te wachten, die met BoF logo op haar vestje
![]()
Heeft ze ons ook beloofd maar duurt "eeuwen"![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
Jep. Adres heb ik gegeven. Daar heeft ze ook nog op gereageerd.
Ik zal haar straks als ik thuis ben nog een keertje aanspreken en anders inderdaad even PM'en. En dan zal ik je verzoek er meteen bijproppen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |