Klopt wel. Maar ik blijf het een lul vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan nog Boogie selecteren.. die doet nog mee..
Zo, genoeg wielrennen
Tot nu toe zijn de resultaten in het voordeel van van Basten, dus wat dat betreft spreek je je eigen tegen..![]()
Wanneer kunnen we de fok-poule ook weer invullen?? Die ga ik weer winnen..![]()
Dit keer wel graag een inzet erop..
Da's dan idd weer moeilijk te ontkennen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ik blijf het een lul vindenAls coach he, niet als mens
Ik zal eens kijken of ik de tijd kan vinden om over 2-1 in te vullen
Goed hequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's dan idd weer moeilijk te ontkennen..
Ga je het ook nog presenteren dan??quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goed he
Nu even een presentatie voorbereiden en dan de presentatie oefenen en nabespreken en dan lekker naar huisMoet toch lukken om een keertje voor het donker thuis te zijn
Waarom ben je dan ook gestopt met modden ?quote:
Ik kan niet zo goed overweg met PaRo. Daarom ben ik gestopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook gestopt met modden ?
Ik weet dat heintje commentaar had op je modgedrag maar hij heeft overal commentaar op/over.
Logisch. Voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
voetbal en het hele topic gaat dood....Dood wat zeg ik
Komt dat omdat PaRo wel het goede terras wist te vinden..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed overweg met PaRo. Daarom ben ik gestopt.
130.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel paarden erin zitten![]()
Ik had ook een uitstekend terrasquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Komt dat omdat PaRo wel het goede terras wist te vinden..
Maar die arme koeien dan??quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had ook een uitstekend terras.
Maar volgens mij was dat hoofdstuk al afgesloten.
Is dat een koe danquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]Ga je dat ook zeggen als arme JP in de sloot ligt..
vandaar dat je ook niet op de utrecht meet bij ons wilde komenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed overweg met PaRo. Daarom ben ik gestopt.
Ik was daaaaaaaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
vandaar dat je ook niet op de utrecht meet bij ons wilde komen
was afgesproken werk dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |