heeft niks met grabit te maken eerder met je nieuwsserverquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Net Cliffhanger en Rambo: First Blood gedownd, heb ik voor beiden te weinig blocks om te kunnen repairen. Dat sucks, man [afbeelding]
lees je eigen TT eens danquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Zeg toch ook niet dat het wat met GrabIt te maken heeft. En ik hoef die zooi niet op dvd. Gewoon een keer kijken en dan weer wegpleuren.
Dan koop je die dvd, kijkt em en gooi je em in de sloot.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Zeg toch ook niet dat het wat met GrabIt te maken heeft. En ik hoef die zooi niet op dvd. Gewoon een keer kijken en dan weer wegpleuren.
Hij zegt dat hij te weinig blocks heeft. Niet dat dat aan Grabit ligt. Haal anders de ochtendpoep even uit je ogen.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij te weinig blocks heeft. Niet dat dat aan Grabit ligt. Haal anders de ochtendpoep even uit je ogen.
dat is pas echte emancipatie!quote:
Niet als ze vervolgens gaan zeuren dat ze te weinig blocks hebben omdat ze bij een bagger news server zijn aangesloten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:07 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat is pas echte emancipatie!![]()
JAquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu Eweka. Zijn er betere dan?.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef Basp1 het volgende:
En tercht dat die films er maar half opstaan, stallone met zijn halve gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |