heeft niks met grabit te maken eerder met je nieuwsserverquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Net Cliffhanger en Rambo: First Blood gedownd, heb ik voor beiden te weinig blocks om te kunnen repairen. Dat sucks, man [afbeelding]
lees je eigen TT eens danquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Zeg toch ook niet dat het wat met GrabIt te maken heeft. En ik hoef die zooi niet op dvd. Gewoon een keer kijken en dan weer wegpleuren.
Dan koop je die dvd, kijkt em en gooi je em in de sloot.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Zeg toch ook niet dat het wat met GrabIt te maken heeft. En ik hoef die zooi niet op dvd. Gewoon een keer kijken en dan weer wegpleuren.
Hij zegt dat hij te weinig blocks heeft. Niet dat dat aan Grabit ligt. Haal anders de ochtendpoep even uit je ogen.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij te weinig blocks heeft. Niet dat dat aan Grabit ligt. Haal anders de ochtendpoep even uit je ogen.
dat is pas echte emancipatie!quote:
Niet als ze vervolgens gaan zeuren dat ze te weinig blocks hebben omdat ze bij een bagger news server zijn aangesloten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:07 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat is pas echte emancipatie!![]()
JAquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu Eweka. Zijn er betere dan?.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef Basp1 het volgende:
En tercht dat die films er maar half opstaan, stallone met zijn halve gezicht.
Ja, als je er geen problemen mee hebt dat je film pas een week later klaar is, voldoet torrent wel ja 14.gifquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:20 schreef ThE_ED het volgende:
*verkapt torrent promo topic*
Misschien ligt het aan de payserver. Tweaknews, Eweka, Giganews zijn bijv. goed. Het ligt in ieder geval niet aan Grabit, zoals je TT doet vermoeden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Net Cliffhanger en Rambo: First Blood gedownd, heb ik voor beiden te weinig blocks om te kunnen repairen. Dat sucks, man [afbeelding]
onthoudenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:57 schreef FortunaHome het volgende:
Giganews is natuurlijk de beste
En verder: om te downloaden gebruik Sabnzbd... schitterend programma
ik betaal extra voor de zoekfunctie binnen grabitquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:22 schreef tonks het volgende:
Hoe zoek jij naar grabit dingen viking? via binsearch.info?
Rambo sinds 10 juni (maar dat was iets anders, niet de film).quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:22 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de payserver. Tweaknews, Eweka, Giganews zijn bijv. goed. Het ligt in ieder geval niet aan Grabit, zoals je TT doet vermoeden?
Verder kan je mijns inziens beter Newsleecher gebruiken. Maar dat is mijn mening.
EDIT: Ik lees net dat je Eweka hebt. Hoe lang staat de film al op de server? Denk dat het anders te maken heeft met de retentie.
Bij GrabIt nu ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb Yabse, werkt ook prima. Ik gebruik ook Sabnzbd, werkt ook al prima. Bestanden worden automatisch gerepareerd en uitgepakt
Bijna goed. Het feit dat er te weinig blocks zijn, ligt aan de poster. Hij maakt ze immers aan. Het feit dat die blocks uberhaupt nodig zijn omdat de bestanden incompleet zijn ligt wel aan de newsserver.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft niks met grabit te maken eerder met je nieuwsserver
Euhm nee, PeZu heeft wel gelijk. De titel suggereert dat het aan grabit ligt, wat niet juist is. Sowieso heeft grabit niks met parblocken van doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij te weinig blocks heeft. Niet dat dat aan Grabit ligt. Haal anders de ochtendpoep even uit je ogen.
Is Viking lesbies dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:57 schreef tonks het volgende:
Wat een lesbie films
anders lees je even verder ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:40 schreef Nawien het volgende:
Tip (vandaag gratis) probeer Eweka. 7,50 per maand. Lekker snel downloaden (max van je verbinding) en goede retentie (tijd dat bestanden op de server staan).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef Devlinsect het volgende:
Vrouwen en downloaden
Hey, neem het mij niet kwalijk dat het in mijn aard zit behulpzaam te zijnquote:
Ben je behulp zijn, kwekken ze er gelijk over heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
de opmerking die altijd kan. Vrouwen en X![]()
[..]
Hey, neem het mij niet kwalijk dat het in mijn aard zit behulpzaam te zijn![]()
Ook zo herkenbaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ben je behulp zijn, kwekken ze er gelijk over heen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |