Zo kan je het ook zien ja volgende keer dat ik de gasten alleen tegenkom mag ie een kettingslot tussen zijn ogen vandaan peuteren .quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef 8D het volgende:
Pwnd
Nee ook geen Marokkaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Darklight het volgende:
Negers?
Stoer. Alsof je dat ooit gaat doen, angsthaas.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien ja volgende keer dat ik de gasten alleen tegenkom mag ie een kettingslot tussen zijn ogen vandaan peuteren .
Kop houden trutquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:25 schreef mandatory het volgende:
[..]
Stoer. Alsof je dat ooit gaat doen, angsthaas.
Zie eerdere posts der zat niets multicultureels op dat dingquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je bent gewoon gevallen en probeert je klunzigheid af te schuiven op de multiculturele samenleving
Ja, idd het is je eigen schuldquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef FootballPlayer het volgende:
Fiets? Jij gebruikt zeker ook doping.![]()
Je bent van de linkSSe kerk en je wil ons wijsmaken dat niet alles de schuld is van de alegtoonen!quote:
Ik troost me altijd met de gedachte dat zij mijn vuilnis later mogen ophalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef Laton het volgende:
ja laatst nog gezellig in mijn gezicht gespuugd door zo;n scooterdwaas. en bedankt he en snel ervandoor.
ach ik troost me met de gedachte dat de meesten van hen een kutleven hebben en altijd zullen hebben en amper geluk en liefde zullen kennen.
exactquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik troost me altijd met de gedachte dat zij mijn vuilnis later mogen ophalen
Nee moest lopen mijn ketting lag er afquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef El_Rolando het volgende:
En toen reed je snel naar huis om dit topic te openen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |