Waar schuldige renners aan meedoenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:07 schreef Slaughter het volgende:
Iedere dag een zitactie!
En dan noemen we het de HIV-tourquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Alle 189 renners moeten kort voor de wedstrijd aan elkaar gekoppeld worden met bloedtransfusie slangetjes. Dan mengt het bloed, zodat iedereen het zelfde bloed heeft.
Doping algeheel vrijgeven kan gewoon niet vanwege de gezondheid van de renners. Wel zouden ze best van mij de grenzen iets mogen ophogen. Herstelmiddelen wat meer toestaan ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:14 schreef Slaughter het volgende:
De oplossing is toch echt om doping vrij te geven. Het is nu allemaal zo hypocriet. Gewoon de boel reorganiseren, een goede bond met eigen regels waarin duidelijke afpsraken zijn.
Dat is hetzelfde als schwalbes tijdens voetbalwedstrijden goedkeuren. De vraag is: waar ligt de grens?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:14 schreef Slaughter het volgende:
De oplossing is toch echt om doping vrij te geven. Het is nu allemaal zo hypocriet. Gewoon de boel reorganiseren, een goede bond met eigen regels waarin duidelijke afpsraken zijn.
Zware straffen vind ik prima, maar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef AirRaid het volgende:
het zal voorlopig moeilijk blijven om de sport vrij van doping te houden. wel vind ik dat er vnaf nu echt zware straffen mogen komen.
iedereen die vanaf vandaag nog doping gebruikt (en dan bedoel ik dus de erge zooi, herstelmiddellen zou moeten kunnen in bepertke mate) moeten ze per direct uitsluiten van deze sport.
de renners moeten nu gewoon echt gaan beseffen dat genoeg ook genoeg is.
daar zat ik vannacht ook aan te denken.., maar dan zonder die hele boekhouding waar ze zijn. Ze zijn makkelijk opspoorbaar geen gelieg en gezeik meer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Elke renner injecteren met een GPS-chip. Renners die daarna een foutieve locatie doorseinen:![]()
Na alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen is het wel erg naïef om te denken dat dit niets met doping te maken zou hebben. Waarom zou Rasmussen in Italië zitten terwijl hij eerst had gezegd aan de andere kant van de wereld te zijn? Laat Rasmussen dan maar vertellen wat zijn reden is van de leugen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef vivelafete het volgende:
Ik weet niet of TS dit topic heeft geopend naar aanleiding van de gebeurtenissen van Rasmussen (wat me wel zo lijkt), maar dan wil ik toch wel nog even melden dat het in dit geval nog niet echt zeker is dat het bij Rasmussen om doping gaat. Het is natuurlijk wel verdacht wat hij doet, dat zeker. Maar ik denk eigenlijk nog steeds dat het een administratieve kwestie is. Hij is weet ik niet hoe vaak getest, maar nooit positief. Maar nu wordt hij terecht gestraft voor het feit dat hij (evetueel doelbewust) zijn zaakjes niet goed op orde heeft en dat hij heeft gelogen tegen zijn werkgever. En dat heeft verder niet zo veel met doping te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |