abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 1999 @ 00:00:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_200472
Heeft iemand ook, een week geleden ongeveer, het fragment gezien waarin Bianca aan Ruud en bart, in de tuin, vertelt dat men buiten het huis denkt dat zij condooms bij zich had i.p.v. een horloge. Ze zei iets als "Van een bronnetje weet ik het volgende, en toen fluisterde ze het duidelijk hoorbaar in hun oor.
Vraag: hoe kon zij dit weten? Mona was er nog niet. Heeft iemand een idee?
pi_200473
Ze heeft toch zo'n ja-knik en nee-schudt relatie met één van die cameramannen.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200474
Misschien heeft de psycholoog het haar vertelt.Die gesprekken worden niet opgenomen en blijven geheim.Wie weet wat daar allemaal vertelt wordt

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_200475
Misschien is er een nieuwe Jomanda opgestaan :-)
Wie niet waagt blijft eeuwig maagd :-)
  donderdag 14 oktober 1999 @ 02:34:00 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_200476
Ik zag laatst wel een kip met een zonnebril op , en een lange witte jas aan !
Deze had ik nog nooit eerder gezien .
CALIMERO ????
Het was toch Bianca die hem zo goed na kon doen ????
Zien jullie het verband ?
  donderdag 14 oktober 1999 @ 03:34:00 #6
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200477
quote:
op 10-14-1999 om 12:00 AM schreef doordevil het volgende:
Heeft iemand ook, een week geleden ongeveer, het fragment gezien waarin Bianca aan Ruud en bart, in de tuin, vertelt dat men buiten het huis denkt dat zij condooms bij zich had i.p.v. een horloge. Ze zei iets als "Van een bronnetje weet ik het volgende, en toen fluisterde ze het duidelijk hoorbaar in hun oor.
Vraag: hoe kon zij dit weten? Mona was er nog niet. Heeft iemand een idee?

Ik denk dat het een poging van Bianca was om wat meer status in de groep te verwerven. Waarschijnlijk heeft ze het gewoon van de psych gehoord.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')