Rook je ook als je slaapt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Slarioux het volgende:
Het is slecht voor je maar het werkt wel mooi tegen de muggen.![]()
![]()
![]()
Ik rook, dus ik heb heel vaak zin in een sigaret, maar toen ik nog niet rookte had ik wel eens de behoefte terwijl ik nog nooit gerookt had..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef LoggedIn het volgende:
hebben jullie ook weleens van die momenten waarop je, ondanks dat je nog nooit sigaretten gerookt hebt, behoefte hebt aan een sigaret?
's avonds op straat ds'enquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef Kikker_kermit het volgende:
En als we op straat ds'en savonds enz met je matties jewaidz dan helpt het ook tegen de muggen![]()
HOMOquote:
ja dat had ik dus voordat ik begonquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef LoggedIn het volgende:
hebben jullie ook weleens van die momenten waarop je, ondanks dat je nog nooit sigaretten gerookt hebt, behoefte hebt aan een sigaret?
16quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef sjeppert het volgende:
[..]
's avonds op straat ds'en
hoe oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan rook je de eerste sigaret. Je moet bijna hoesten, maar je gaat stug door omdat je vrienden er ook bij zitten. De sigaretten daarna worden steeds lekkerder en dan kan je opeens niet meer stoppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja dat had ik dus voordat ik begon![]()
wil je erover pratenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
En dan rook je de eerste sigaret. Je moet bijna hoesten, maar je gaat stug door omdat je vrienden er ook bij zitten. De sigaretten daarna worden steeds lekkerder en dan kan je opeens niet meer stoppen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
Je bent een paar jaartjes ouder.. Maar kom maar langs hoor..quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Je bent een paar jaartjes ouder.. Maar kom maar langs hoor..![]()
Ja, je denkt toch niet dat ik je binnenlaat als je alleen wil praten?quote:
het ging me meer over 'je bent oud maar vooruit'quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik je binnenlaat als je alleen wil praten?![]()
Okéquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het ging me meer over 'je bent oud maar vooruit'![]()
Beterquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:34 schreef geenaam het volgende:
[..]
OkéJij bent niet oud.. Ik ben jong.
![]()
![]()
Ik ben wel meerderjarig, dus je kan doen met me wat je wilt..quote:
oehquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ben wel meerderjarig, dus je kan doen met me wat je wilt..![]()
![]()
Alleen die zwarte doos van je..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |