quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja mij

Krijgen we dan contactpunten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.![]()

Creepy hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft een zelfbewonderkwartiertje?![]()

quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die slabek zien janken, maar dan écht janken.

quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb daar al een sollicitatie gehad voor '' creatieven gezocht '' mee denken met formats etc, heb het niet gehaald, was een functie voor beginners, ze hadden iemand gevonden met meer ervaring, maar moest wel 3x3 zelfbedachte formats (radio internet en tv) inleveren, die nu dus eigendom zijn van TALPA![]()

De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.![]()

quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga zo lezen, eerst even thee opdrinken want laat gegeten

quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even tussendoor....is het weer helemaal koek en ei tussen Brian en Amanda?

quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |