Die kans zit er dik in ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze behalve huub toch allemaal ergens in hun achterhoofd vrezen dat het toch wel eens per sms beslist zou kunnen gaan worden
Die 2 kunnen het de laatste tijd opvallend goed met elkaar vinden. Huub wil Brian straks ook spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef farscapevr6 het volgende:
brian en huub gaan bonden, kan ik wel waarderen wordt leuk
Ik heb begrepen dat Benniks een dode kikker gevonden heeft en nog vind ik hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
ik vind dat een exit waard. dieren dood maken.
dat is 100% fysiek geweld.
Shit...gaat ie het nog opzoeken ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Dit ging over Dimitri die niet meer wilde komen.![]()
groot verschil bij Huub is het échtquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub heeft iets van Jaap geleerd: emo momentjes
Ja, ik zag tijdens het bijlezen een filmpje bij onze buren over De Terror Van Dennis waar hij hem samen met Huub onderhanden nam en toen bekroop mij hetzelfde gevoel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk een beetje vervelend vind? Dat Brian de laatste dagen ondanks wat uitschietertjes zo redelijk is![]()
quote:
Zie je wel, we trappen in het script!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik eigenlijk een beetje vervelend vind? Dat Brian de laatste dagen ondanks wat uitschietertjes zo redelijk is![]()
Je zou wel willen dat je mps had maar het is gewoon ONZE Paintshop he !!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je van mijn Paint Shop Pro af moest blijven?!?![]()
Mooi hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |