quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
Denk dat daar de XMB invalt?
thanks.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Inorbit het volgende:
Maar dan heb je toch een wallpaper voor maar 1 menu stand? is het niet interessanter om alleen de horizontale balk te houden? geweldig mooie wallpapers trouwens
yep, zodra ik 1080p materiaal in handen weet te krijgen en weer een creatieve aanval krijg zal ik weer postenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn allen 720P?
4:3?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef ryangozer het volgende:
alleen jammer dat op mijn normale tv het kruis niet klopt
Voor een 1080p wallpaper maak je een photoshop document aan van 1920 x 1080 pixels, 72 DPI. Als je de positie van de XMB wilt weten heb ik wel een handig PNG-tje voor je met daarin alle locaties aangegeven van de verschillende interface-elementen. PM me ff je mail-adres daarvoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef Mindstate het volgende:
Goed topic
Ik wil zelf iets maken in Photoshop, maar hoe ga ik dan precies te werk voor een PS3 wallpaper?
(en hoe krijg ik hem van mn pc naar de ps3)
weeknie, blijkbaar?quote:
heb je een breedbeeld TV of zo'n ouderwetse grootbeeld?quote:
wel een vierkante maar niet echt oud hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je een breedbeeld TV of zo'n ouderwetse grootbeeld?
vierkant is ouderwetsquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wel een vierkante maar niet echt oud hoor
Of gewoon een usb-stickquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor een 1080p wallpaper maak je een photoshop document aan van 1920 x 1080 pixels, 72 DPI. Als je de positie van de XMB wilt weten heb ik wel een handig PNG-tje voor je met daarin alle locaties aangegeven van de verschillende interface-elementen. PM me ff je mail-adres daarvoor.
En van PC naar PS3 doe je door TVersity media server te gebruiken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |