een rijtje passworden die ik gebruikt afhankelijk van hoe belangrijk het account isquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
GEBRUIKTEPASSWORDEN
Wat zijn dat?
alle emails die in in die tijd gebruikte gebruik ik niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:28 schreef swasfy het volgende:
Gelukkig weet je je e-mail adres nog en je geheime vraag dus kan je jezelf een nieuw wachtwoord laten opsturen.
Passworden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
een rijtje passworden die ik gebruikt afhankelijk van hoe belangrijk het account is
simpelste (random letters en getallen)
moeilijker (random letters en getallen in caps en normaal)
lastigste (random letters en getallen in caps en normaal maar dan langer)
Een beetje hacker heeft nu al je accounts van alle sites waar je geregistreerd staat al gehackt! Ik zou trouwens ook gelijk maar je rekening even checken om te kijken of je geld er nog wel op staat!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
een rijtje passworden die ik gebruikt afhankelijk van hoe belangrijk het account is
ha.ha.haquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:33 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Een beetje hacker heeft nu al je accounts van alle sites waar je geregistreerd staat al gehackt! Ik zou trouwens ook gelijk maar je rekening even checken om te kijken of je geld er nog wel op staat!
Ik gebruik gewoon elke 2-5 maanden een w8woord ofzo en dan ga ik over op een nieuwe .... allemaal met letters cijfers en caps.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
das irritant, want mn HL2 was dr ook mee geregistreeerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon elke 2-5 maanden een w8woord ofzo en dan ga ik over op een nieuwe .... allemaal met letters cijfers en caps.
Maare dan verzin je toch een nieuwe gebruikersnaam of dan zet je er een getal ofzo achter?
kan je geen w8woord opvragen ? die dan naar je mail word gestuurd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:47 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
das irritant, want mn HL2 was dr ook mee geregistreeerd.
wil ik CS enz spelen moet ik dus weer kopen terwijl ik hem legaal er bij kreeg..
erg fijn
nee, mail is niet meer in gebruik denk ik...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
kan je geen w8woord opvragen ? die dan naar je mail word gestuurd?
Dan heropen je die mail toch en dan laat je dat w8woord sturen ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
nee, mail is niet meer in gebruik denk ik...
Je beseft dat je in feite dus over jezelf klaagt ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Klacht: Mensen die hun gegevens kwijt raken
moet ik eerst weten welk email ik ooit heb gebruikt daar voor..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan heropen je die mail toch en dan laat je dat w8woord sturen ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |