Precies, dan was Toine nu van de aarde weggeveegd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Had ie niet bij Van Gaal moeten flikken
Hmm, dat laatste verdween in 't geruis van het publiek.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:16 schreef TC03 het volgende:
Je quote het verkeerd. Hij zei: "Spelers als Sjefsjenkeau, Lampard, grote namen, het is toch mooi als je daar tegen mag spelen en die op 1-1 kan houden?" Maar ik ben het verder wel met je eens, het kwam wel erg ongelukkig over.
Misschien moet jij maar bij de NOS gaan werkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste verdween in 't geruis van het publiek.Het kwam inderdaad in ieder geval zeer knullig over. Hij had beter iets kunnen zeggen in de trend van: "Het grote Chelsea op 1-1 houden in een eerste wat serieuzere oefenwedstrijd, dat is toch prachtig?"
Maar goed...
Mijn echte naam is Frank Snoeks.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar bij de NOS gaan werken![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik denk dat het een fascistisch bolwerk is om 1 van de enigste molukse voetballers het zwijgen op te leggen dmv het aanpraten van een minderwaardigheidscomplex
quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik denk dat het een fascistisch bolwerk is om 1 van de enigste molukse voetballers het zwijgen op te leggen dmv het aanpraten van een minderwaardigheidscomplex
Je gebruikt de verkeerde smileys.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo simpelik zeg toch dat ik het dom vond van hem
Het is toch overduidelijk dat hij niet serieus is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo simpelik zeg toch dat ik het dom vond van hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |