abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54707900
http://www.hosting2go.nl/?refid=200&s=start

Ik vind dit wel interessant klinken. Wat ik wil gaan hosten is een forum en een site met wat foto's (van feestjes enzo) erop. Dus heel fancy hoeft het niet te zijn, als het maar werkt.
pi_54709035
ik heb geen problemen met hosting2go. de servers zijn in ieder geval een stuk sneller dan die van pcextreme (dat ik voorheen gebruikte). geen naw gegevens van jezelf bij een domein die je erbij krijgt vind ik ook een groot pluspunt.
pi_54749293
Nou, ik neem geen neostrada meer. Het is in de avonduren om te huilen de laatste tijd.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:41:21 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54749346
Ik zit nu een paar maanden bij hostgator, en dat is gewoon uitstekend. $9,95 per maand, eenvoudig betalen via PayPal en biedt alles wat ik nodig heb. Ook de snelheid vanaf Nederland is prima.
pi_54749906
Neostrada:



En dit is elke avond.

pi_54776615
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef magnifor het volgende:
Neostrada:

[ afbeelding ]

En dit is elke avond.

Stuur dan een mailtje naar support... Als niemand het doet waarom zouden ze er dan iets aan doen?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 22 november 2007 @ 09:25:43 #182
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_54776949
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef magnifor het volgende:
Neostrada:

[ afbeelding ]

En dit is elke avond.

Sjeezus
Waarschijnlijk een aantal sites die behoorlijke CPU vergen. Snap niet dat ze de betreffende klant tijdelijk op suspend zetten
  donderdag 22 november 2007 @ 10:12:32 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54777702
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:25 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Sjeezus
Waarschijnlijk een aantal sites die behoorlijke CPU vergen. Snap niet dat ze de betreffende klant tijdelijk op suspend zetten
Of natuurlijk gewoon veel te veel sites op 1 server plempen.
pi_54777943
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:02 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Stuur dan een mailtje naar support... Als niemand het doet waarom zouden ze er dan iets aan doen?
Omdat een hosting bedrijf zelf hoort achter te komen dat de load te hoog is (monitoring tools zoals nagios ofzo). Dat niemand iets zegt wil niet zeggen dat ze niets hoeven te doen. De load is gewoon te hoog.
pi_54778013
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef magnifor het volgende:

[..]

Omdat een hosting bedrijf zelf hoort achter te komen dat de load te hoog is (monitoring tools zoals nagios ofzo). Dat niemand iets zegt wil niet zeggen dat ze niets hoeven te doen. De load is gewoon te hoog.
Tja dat is zo.
Doe ik op hogeschool ook, als ik een 8 heb gehaald en er staat een 4 in het systeem zeg ik ook niet dat het niet klopt. Hun taak om er achter te komen...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  Redactie Frontpage donderdag 22 november 2007 @ 15:19:18 #186
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_54783122
Bedoel je niet andersom? Als je een 8 hebt, en er staat een 4 dan zou ik toch wel even aan de bel trekken hoor
pi_54785902
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Tja dat is zo.
Doe ik op hogeschool ook, als ik een 8 heb gehaald en er staat een 4 in het systeem zeg ik ook niet dat het niet klopt. Hun taak om er achter te komen...
Ik betaal 30 euro per jaar en dan verwacht ik gewoon een snelle site die grotendeels up is. Wat als ik bijv een maand op vakantie ben en geen internet tot mijn beschikking heb? Dan zitten mijn bezoekers een maand lang opgescheept met een trage site.

Ik verwacht gewoon van een hosting bedrijf dat ze hun servers monitoren en ingrijpen als de load regelmatig te hoog wordt.
  donderdag 22 november 2007 @ 18:49:55 #188
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_54786387
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef magnifor het volgende:

[..]

Omdat een hosting bedrijf zelf hoort achter te komen dat de load te hoog is (monitoring tools zoals nagios ofzo). Dat niemand iets zegt wil niet zeggen dat ze niets hoeven te doen. De load is gewoon te hoog.
tuurlijk moet je er wel achteraan, jij bent toch niet tevreden?
en je wil je bezoekers toch ook een goede site bieden...
pi_54786492
Ach als ze avond aan avond zulke loads hebben dan denk ik dat ze het wel weten, maar er gewoon niks aan doen.

Ik heb n.a.v. deze thread maar besloten de load bij een van onze hostingproducten op de voorpagina te zetten Die komt overdag nooit boven de 1.. zoals het hoort imo. Uiteraard betaal je ook wel meer dan bij de eerder genoemde bedrijven.
pi_54787580
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Bedoel je niet andersom? Als je een 8 hebt, en er staat een 4 dan zou ik toch wel even aan de bel trekken hoor
Dat was de clou van de post...
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:24 schreef magnifor het volgende:
Ik betaal 30 euro per jaar en dan verwacht ik gewoon een snelle site die grotendeels up is. Wat als ik bijv een maand op vakantie ben en geen internet tot mijn beschikking heb? Dan zitten mijn bezoekers een maand lang opgescheept met een trage site.

Ik verwacht gewoon van een hosting bedrijf dat ze hun servers monitoren en ingrijpen als de load regelmatig te hoog wordt.
Ik weet niet of je al langer meegaat in de webhost wereld maar ¤30.- is echt heel weinig. Je kan onmogelijk van Neostrada verwachten dat zij 24/7 elke server (ze hebben er heel wat) op cpu load controleren omdat ze hier simpel weg te weinig geld voor vragen. Zoals Bigs al aangeeft, als je zeker wilt zijn dat je website altijd heel snel is moet je veel dieper in de buidel tasten of je heil in Engeland of Amerika zoeken.

Kijk maar eens hoe duur een gemiddeld uurloon in Nederland is en reken dan uit hoeveel tijd ze aan jou kunnen besteden per jaar. Je verwacht toch ook niet dat je Fiat panda rijdt als een Ferrari...

In de tijd dat je hier negatieve posts plaats had je al lang een mailtje kunnen sturen naar support over of ze even willen kijken wat er mis is.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_54791043
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dat was de clou van de post...
[..]

Ik weet niet of je al langer meegaat in de webhost wereld maar ¤30.- is echt heel weinig. Je kan onmogelijk van Neostrada verwachten dat zij 24/7 elke server (ze hebben er heel wat) op cpu load controleren omdat ze hier simpel weg te weinig geld voor vragen. Zoals Bigs al aangeeft, als je zeker wilt zijn dat je website altijd heel snel is moet je veel dieper in de buidel tasten of je heil in Engeland of Amerika zoeken.

Kijk maar eens hoe duur een gemiddeld uurloon in Nederland is en reken dan uit hoeveel tijd ze aan jou kunnen besteden per jaar. Je verwacht toch ook niet dat je Fiat panda rijdt als een Ferrari...

In de tijd dat je hier negatieve posts plaats had je al lang een mailtje kunnen sturen naar support over of ze even willen kijken wat er mis is.
Als ik een site zou hebben zoals fok dan zou ik wel dieper in de buidel tasten ja, maar nu run ik een simpel blogje met hooguit paar honderd bezoekers per maand. Voor dat moet een 30 euro per jaar hosting voldoende zijn.

Hiervoor had ik gratis hosting, die was ook traag en vaak down maar het was wel gratis en had dus niets te klagen. Nu merk ik weinig verschil met mijn gratis en betaalde hosting.
pi_54791130
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik weet niet of je al langer meegaat in de webhost wereld maar ¤30.- is echt heel weinig. Je kan onmogelijk van Neostrada verwachten dat zij 24/7 elke server (ze hebben er heel wat) op cpu load controleren omdat ze hier simpel weg te weinig geld voor vragen.
Ja, dat kunnen ze wel. Nagios installeren en dan monitoren. Kan je zo instellen dat je een mailtje krijgt als de load te hoog is voor bepaalde tijd. Zo kan je elke server automatisch 24/7 gratis en voor niks monitoren.

[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 22-11-2007 22:49:53 ]
pi_54791451
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen ze wel. Nagios installeren en dan monitoren. Kan je zo instellen dat je een mailtje krijgt als de load te hoog is voor bepaalde tijd. Zo kan je elke server automatisch 24/7 gratis en voor niks monitoren.
Als je 80 servers hebt kun je monitoren wat je wil (en ik ga er vanuit dat ze dat ook wel doen), maar als er 10 van die servers een loadprobleem hebben los je dat niet zo 1-2-3 op. Zeker niet als je een prijsvechter bent die met minimaal personeel en resources werkt.
pi_54795874
Ik zit nu al jaren bij http://www.mijndomein.nl met een paar dozijn van mijn kleinere websites. Kost me ¤29 euro per jaar per website, er geldt een fair use policy en ik word er altijd snel te woord gestaan als er iets is. Het is qua features een vrij primitieve host, zo heb ik geen veel te uitgebreid control panel waarvan ik toch 90% van de functies niet gebruik, en dat is ook precies wat ik wil.
pi_54796484
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:06 schreef Bigs het volgende:

[..]

Als je 80 servers hebt kun je monitoren wat je wil (en ik ga er vanuit dat ze dat ook wel doen), maar als er 10 van die servers een loadprobleem hebben los je dat niet zo 1-2-3 op. Zeker niet als je een prijsvechter bent die met minimaal personeel en resources werkt.
Ze hoeven het van mij niet gelijk op te lossen, maar dit is al langer dan een week gaande
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:06:48 #196
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_54796521
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen ze wel. Nagios installeren en dan monitoren. Kan je zo instellen dat je een mailtje krijgt als de load te hoog is voor bepaalde tijd. Zo kan je elke server automatisch 24/7 gratis en voor niks monitoren.
Juistem.
Enkel de gateway voor SMS (wat ook mogelijk is in combinatie met Nagios) zou je voor moeten gaan betalen.
Als je geen euries hebt om snel hardware te kunnen kopen, ben je m.i. ook niet echt een goed hostingbedrijf.
pi_54806969
Server status van 2 shared hosting servers van Neostrada die ik gebruik.



Misschien kan magnifor deze naar Neostrada sturen en vragen waarom jou server zo veel meer load heeft.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_54807033
Momenteel is de load laag.
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:04:25 #199
124403 UZN
Hello world!
pi_54811107
Iemand ervaring met http://www.intronic.nl/?
  zondag 25 november 2007 @ 12:12:39 #200
124403 UZN
Hello world!
pi_54821468
*schopt*

Oke mensen even opletten. Ik wil gaan kopen vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')