http://webhosters.nl/quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben lui en heb geen zin om 6 topics door te lezen, maar kan ik ernges ISP's vergelijken?
Of moet ik wel alle topics doorlezen om een beetje een vergelijk te kunnen maken? Ik wil nl een .eu domein registreren. En weet iemand misschien ook meteen goedkope server ruimte?
Ik moet dan allemaal dingen kiezen, zoals:quote:
Ik heb het niet nodig, maar wil het gebruiken om mijn commerciele activiteiten op te zetten voor toekomstige cliënten. En daarnaast voor prive zaken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je niet weet wat het doet, heb je het niet nodig. Heel simpel
Je post is trouwens een beetje van het niveau: "ik weet niets van auto's/verkeersregels, maar ik wil graag een auto om mijn boodschappen in te zetten"...
ik zou gaan voor yourwww, goeie helpdesk en goedkoopquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, maar wil het gebruiken om mijn commerciele activiteiten op te zetten voor toekomstige cliënten. En daarnaast voor prive zaken.
misschien moet je je d'r eerst even in verdiepen, voordat je het gaat verkopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, maar wil het gebruiken om mijn commerciele activiteiten op te zetten voor toekomstige cliënten. En daarnaast voor prive zaken.
Ik ga niks doen met internet voor mijn inkomsten, behalve mijn website als portofolio gebruiken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
misschien moet je je d'r eerst even in verdiepen, voordat je het gaat verkopen
ga je die website zelf maken of laat je die maken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga niks doen met internet voor mijn inkomsten, behalve mijn website als portofolio gebruiken.
Ik zit nu wat te klote in MS Publisher, maar de functies daarvan zijn te beperkt voor wat ik wil. Ik ga waarschijnlijk wat laten maken door mn neefje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:06 schreef commentator het volgende:
[..]
ga je die website zelf maken of laat je die maken?
in het eerste geval is het zinvol om je eerst even te oriëteren hoe je de website zou willen maken.
In het tweede geval volstaat het om daar waar je het laat maken even na te vragen wat je nodig hebt
Hmm okay.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef FJD het volgende:
Technische dienst.
Sales is echt heel aardig etc., daarover geen slecht woord maar ik voel me zwaar genaaid door de helpdesk.
Een ding; het verhuizen van een domein kan je niet geheel zelf regelen. Een .nl wordt ingediend bij SIDN, de verhuizing wordt gestart en afhankelijk of de oude hoster meewerkt kan het domein tussen 1 (met meewerking oude host) en 3 werkdagen verhuisd zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:01 schreef Fliepke het volgende:
Ik zoek een host voor mijn vader die niet tevreden is over de mogelijkheden van zijn huidige host. Deze draait een zwaar verouderde versie van mysql en php. Ik wil de boel vernieuwen met een simpele wordpress install, maar dat kan dus gewoon niet.
Ik zoek dus nu een host waar het installeren van wordpress een eitje is. Een beetje ruimte, geen gedoe, hoge uptijd en (dit is cruciaal) een goede overstapservice, zodat mijn vader geen mail verliest in de tijd dat de verhuizing zelf aan de gang is (laten we zeggen dat ze dit bijvoorbeeld snachts doen of binnen een flits). Het liefst natuurlijk ook een smtp server erbij, zodat hij overal kan mailen met zn laptop.
Ligt ieder geval niet aan wordpress, doet het hier prima ( ook gehost bij neostrada) Stuur anders eens een mailtje naar support dat de server waar je op zit overbelast is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef magnifor het volgende:
Neostrada loopt echt te kutten sinds gisteren. Mijn wordpress blog is traag als dikke ******
De cpu load is in de avonduren te hoog (tussen de 8 en de 13). Ik ga er niet achteraan, want een hosting bedrijf hoort daar zelf achter te komen (dmv monitoring tools ofzo).quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ligt ieder geval niet aan wordpress, doet het hier prima ( ook gehost bij neostrada) Stuur anders eens een mailtje naar support dat de server waar je op zit overbelast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |