abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53831584
Heb jarenlang gezeten bij Yourname Webhosting maar inmiddels enige jaren bij het nederlandse Sohosted werkt best goed. Overigens ook nog een site in de States draaien bij Lunarpages dat draait nog beter alleen iets langzamere response omdat in USA zit.
pi_53902025
Ik ben lui en heb geen zin om 6 topics door te lezen, maar kan ik ernges ISP's vergelijken?

Of moet ik wel alle topics doorlezen om een beetje een vergelijk te kunnen maken? Ik wil nl een .eu domein registreren. En weet iemand misschien ook meteen goedkope server ruimte?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 07:34:37 #153
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_53902701
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 02:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben lui en heb geen zin om 6 topics door te lezen, maar kan ik ernges ISP's vergelijken?

Of moet ik wel alle topics doorlezen om een beetje een vergelijk te kunnen maken? Ik wil nl een .eu domein registreren. En weet iemand misschien ook meteen goedkope server ruimte?
http://webhosters.nl/
pi_53904189
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 07:34 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

http://webhosters.nl/
Ik moet dan allemaal dingen kiezen, zoals:
ASP : SSI :
ASP.Net :
CGI : SSL :
PHP : MSSQL/MySQL :
ColdFusion : SSH-toegang :
Realaudio/video : Frontpage ext. :
Beveiligde
webdirectories

Maar ik heb geen idee wat dat allemaal doet :$ ik weet weinig/niks van pc's/internet, maar wil wel graag een website. En k weet dat er tegenwoordig vrij makkelijk websites te maken zijn dmv simpele programma's, en het ik wil het gebruiken om mijn CV op te zetten.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:16:42 #155
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53904836
Als je niet weet wat het doet, heb je het niet nodig. Heel simpel

Je post is trouwens een beetje van het niveau: "ik weet niets van auto's/verkeersregels, maar ik wil graag een auto om mijn boodschappen in te zetten"...
censuur :O
pi_53905026
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je niet weet wat het doet, heb je het niet nodig. Heel simpel

Je post is trouwens een beetje van het niveau: "ik weet niets van auto's/verkeersregels, maar ik wil graag een auto om mijn boodschappen in te zetten"...
Ik heb het niet nodig, maar wil het gebruiken om mijn commerciele activiteiten op te zetten voor toekomstige cliënten. En daarnaast voor prive zaken.
pi_53906003
Kent iemand : http://webhosting.nitroserve.nl/?

Ik heb namelijk een ASP.NET webhost nodig, met MSSQL database. Bij alle webhost's die ik zie moet je apart betalen voor een MSSQL database, terwijl ze hier gewoon gratis zijn.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:55:47 #158
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_53906293
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb het niet nodig, maar wil het gebruiken om mijn commerciele activiteiten op te zetten voor toekomstige cliënten. En daarnaast voor prive zaken.
ik zou gaan voor yourwww, goeie helpdesk en goedkoop
pi_53912142
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

misschien moet je je d'r eerst even in verdiepen, voordat je het gaat verkopen
pi_53912369
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

misschien moet je je d'r eerst even in verdiepen, voordat je het gaat verkopen
Ik ga niks doen met internet voor mijn inkomsten, behalve mijn website als portofolio gebruiken.
pi_53912583
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik ga niks doen met internet voor mijn inkomsten, behalve mijn website als portofolio gebruiken.
ga je die website zelf maken of laat je die maken?

in het eerste geval is het zinvol om je eerst even te oriëteren hoe je de website zou willen maken.
In het tweede geval volstaat het om daar waar je het laat maken even na te vragen wat je nodig hebt
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
pi_53913082
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:06 schreef commentator het volgende:

[..]

ga je die website zelf maken of laat je die maken?

in het eerste geval is het zinvol om je eerst even te oriëteren hoe je de website zou willen maken.
In het tweede geval volstaat het om daar waar je het laat maken even na te vragen wat je nodig hebt
Ik zit nu wat te klote in MS Publisher, maar de functies daarvan zijn te beperkt voor wat ik wil. Ik ga waarschijnlijk wat laten maken door mn neefje.
pi_53932148
dan zou ik aan hem maar even vragen wat je nodig hebt
dan weet je zeker dat je t juiste abo hebt
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:01:48 #164
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_54506204
Ik zoek een host voor mijn vader die niet tevreden is over de mogelijkheden van zijn huidige host. Deze draait een zwaar verouderde versie van mysql en php. Ik wil de boel vernieuwen met een simpele wordpress install, maar dat kan dus gewoon niet.

Ik zoek dus nu een host waar het installeren van wordpress een eitje is. Een beetje ruimte, geen gedoe, hoge uptijd en (dit is cruciaal) een goede overstapservice, zodat mijn vader geen mail verliest in de tijd dat de verhuizing zelf aan de gang is (laten we zeggen dat ze dit bijvoorbeeld snachts doen of binnen een flits). Het liefst natuurlijk ook een smtp server erbij, zodat hij overal kan mailen met zn laptop.
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:16:40 #166
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_54506478
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:12 schreef magnifor het volgende:
www.neostrada.nl
Wat voor een control panel gebruiken ze?
pi_54506780
cpanel

Toch twijfel ik over Neostrada. In een klein jaar tijd twee problemen gehad en de TD is echt schandalig.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:31:57 #168
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_54506810
TD?
pi_54506888
Technische dienst.

Sales is echt heel aardig etc., daarover geen slecht woord maar ik voel me zwaar genaaid door de helpdesk.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:37:40 #170
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_54506916
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef FJD het volgende:
Technische dienst.

Sales is echt heel aardig etc., daarover geen slecht woord maar ik voel me zwaar genaaid door de helpdesk.
Hmm okay.
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:40:14 #171
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_54508108
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:01 schreef Fliepke het volgende:
Ik zoek een host voor mijn vader die niet tevreden is over de mogelijkheden van zijn huidige host. Deze draait een zwaar verouderde versie van mysql en php. Ik wil de boel vernieuwen met een simpele wordpress install, maar dat kan dus gewoon niet.

Ik zoek dus nu een host waar het installeren van wordpress een eitje is. Een beetje ruimte, geen gedoe, hoge uptijd en (dit is cruciaal) een goede overstapservice, zodat mijn vader geen mail verliest in de tijd dat de verhuizing zelf aan de gang is (laten we zeggen dat ze dit bijvoorbeeld snachts doen of binnen een flits). Het liefst natuurlijk ook een smtp server erbij, zodat hij overal kan mailen met zn laptop.
Een ding; het verhuizen van een domein kan je niet geheel zelf regelen. Een .nl wordt ingediend bij SIDN, de verhuizing wordt gestart en afhankelijk of de oude hoster meewerkt kan het domein tussen 1 (met meewerking oude host) en 3 werkdagen verhuisd zijn.
.com duurt (helaas) langer, gemiddeld 5-7 kalenderdagen.

Wat betreft verhuizing: als je hostingpakket is aangemaakt en je kan op FTP en de control panel inloggen, kan je alvast de emailadressen aanmaken (en evt. de content uploaden).
Zo heb je minder kans op verlies van email na de verhuizing
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:52:55 #172
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_54508337
ja het zou dus mooi zijn als er dus een weekend tussen zou kunnen zitten, dus vrijdag off, maandag weer online.
Daarom heb ik dus ook graag een goede host die dat goed voor mij regelt.
pi_54644995
Neostrada loopt echt te kutten sinds gisteren. Mijn wordpress blog is traag als dikke ******
pi_54659432
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef magnifor het volgende:
Neostrada loopt echt te kutten sinds gisteren. Mijn wordpress blog is traag als dikke ******
Ligt ieder geval niet aan wordpress, doet het hier prima ( ook gehost bij neostrada) Stuur anders eens een mailtje naar support dat de server waar je op zit overbelast is.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_54664938
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ligt ieder geval niet aan wordpress, doet het hier prima ( ook gehost bij neostrada) Stuur anders eens een mailtje naar support dat de server waar je op zit overbelast is.
De cpu load is in de avonduren te hoog (tussen de 8 en de 13). Ik ga er niet achteraan, want een hosting bedrijf hoort daar zelf achter te komen (dmv monitoring tools ofzo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')