"Ook Fokzine, de uitgave die Big Brother kritisch volgde, gaat overstag. Ze publiceert een interview met Martin en vindt dat onthullend. Het gaat, uiteraard, nergens over."
Dit moet ik helaas tegenspreken wat die beste "journalist" van pi schrijft over het interview! Die journalist van PI kan me zowiezo m'n #!@*&!@#& kussen!
Het interview was op een paar punten zeker onthullend en zeker een primeur voor www.fokzine.net
Danny ik heb het met plezier gelezen
als oolshoorn zo goed is laat hem zelf martin interviewen
Maar wat zei peter nu precies :"Ook Fokzine, de uitgave die Big Brother kritisch volgde, gaat overstag. Ze publiceert een interview met Martin en vindt dat onthullend. Het gaat, uiteraard, nergens over."
Het is duidelijk Peter heeft het Fokforum nooit betreden en alleen de voorkant van Fokzine gezien.Ik weet niet of Peter jaloers is op de hoge bezoekersaantallen, maar een ding is duidelijk hij schopt wel een beetje naar FOK. Waarom?? Peter weet het zelf misschien.
Dat fokzine overstag gaat is natuurlijk uit zijn grote duim gezogen. Ik heb nog steeds geen kritiekloos stuk van de fok-redactie over BB mogen aanschouwen
Peter volgende keer EERST lezen dan schrijven
groet,
Rob
(die planet nog steeds als opstart heeft, maar toch kritisch blijft)
quote:
! Die journalist van PI kan me zowiezo m'n #!@*&!@#& kussen!
#!@*&!@#& ???????????????
Verklaar je nader , SERGE !
Ik heb geprobeerd het te décoderen , maar helaas!
Me oh my oh...
Greetz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |