abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 23:10:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_200460
Op Planet Internet stond het volgende stukje

"Ook Fokzine, de uitgave die Big Brother kritisch volgde, gaat overstag. Ze publiceert een interview met Martin en vindt dat onthullend. Het gaat, uiteraard, nergens over."

Dit moet ik helaas tegenspreken wat die beste "journalist" van pi schrijft over het interview! Die journalist van PI kan me zowiezo m'n #!@*&!@#& kussen!

Het interview was op een paar punten zeker onthullend en zeker een primeur voor www.fokzine.net

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_200461
mmmm, volgens werd,ed tara en martin allang geleden gevraagd voor een interview met FOK! , dus overstag???????????
  woensdag 13 oktober 1999 @ 23:53:00 #3
545 dop
:copyright: dop
pi_200462
die bokke lul van een peter is gewoon jaloers
als hij nu zelf iets leuks te melden had ok
maar nee hoor hij schrijft een stukje over een interview wat volgens hem niks voorsteld
vraag ik me af wat steld zijn stukje dan voor ?
is dat dan weer top ?

Danny ik heb het met plezier gelezen
als oolshoorn zo goed is laat hem zelf martin interviewen

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 13 oktober 1999 @ 23:59:00 #4
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_200463
Inderdaad diezelfde Peter heeft mij benaderd toen ik bezig was met Operatie Message Ball op te zetten.
Hij zei nog.. ik wil wel info maar zal er nog niet over schrijven.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_200464
Het is jammer dat Peter niet over het niveau van Fok-forum heeft geschreven.De kritische postings hier aangevuld met de analyses en humorvolle beschouwingen zijn regelmatig van hoog niveau.
De discussies hier worden ook niet verziekt zoals dat in nieuwsgroepen maar al te vaak gebeurd.
Ik vind (en dat vind ik ECHT) dat Fokzine veel toevoegt aan Big-brother wat de officiele Veronica-site niet voor elkaar krijgt met die waardeloze chat-box
Fokzine in combinatie met de nieuwsgroepen is een ideale manier om echt op de hoogte te blijven van BB

Maar wat zei peter nu precies :"Ook Fokzine, de uitgave die Big Brother kritisch volgde, gaat overstag. Ze publiceert een interview met Martin en vindt dat onthullend. Het gaat, uiteraard, nergens over."

Het is duidelijk Peter heeft het Fokforum nooit betreden en alleen de voorkant van Fokzine gezien.Ik weet niet of Peter jaloers is op de hoge bezoekersaantallen, maar een ding is duidelijk hij schopt wel een beetje naar FOK. Waarom?? Peter weet het zelf misschien.

Dat fokzine overstag gaat is natuurlijk uit zijn grote duim gezogen. Ik heb nog steeds geen kritiekloos stuk van de fok-redactie over BB mogen aanschouwen

Peter volgende keer EERST lezen dan schrijven

groet,
Rob
(die planet nog steeds als opstart heeft, maar toch kritisch blijft)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 01:55:00 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_200465
quote:

! Die journalist van PI kan me zowiezo m'n #!@*&!@#& kussen!

#!@*&!@#& ???????????????
Verklaar je nader , SERGE !
Ik heb geprobeerd het te décoderen , maar helaas!

pi_200466
Geweldig zeg...zeer interresant---> man o man waar maken jullie je nou druk over " So what????!" er is wel iets ergers...tjeeeeeeeeeeeeeeeezus over medeleven gesproken

Me oh my oh...

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_200467
peter O is een aparte man, misschien vond hij dat er wat kriticher door gevraagd had moeten worden.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  Admin donderdag 14 oktober 1999 @ 12:41:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200468
Misschien.. Maar dan vergeet 'ie dat ik geen journalist ben. Ik heb de dingen gevraagd die ik wilde weten en de dingen waarvan ik wist dat de meeste van jullie die wilden weten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200469
klopt danny, daar hebben wij het al eens over gehad, hij ziet jou nu als een journalst en nu word je afgerekend op je eigen ideeen. Slaat nergens op maar mensen zien dat weer allemaal niet. idem met de mensen die maar topics blijven aan maken enzo...maar goed dat hoort bij succes...toch
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  Admin donderdag 14 oktober 1999 @ 15:25:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200470
Het schijnt. Krijg ook ineens allemaal mailtjes van mensen die vragen waar de onthullingen blijven.
Jah sorry jongens, dan moet je bij Veronica zijn die geen enkel gesprek meer volledig op internet uitzenden. 2 woorden, tuin, 2 woorden, tuin.
Daar kan ik natuurlijk ook niks mee.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!fossiel donderdag 14 oktober 1999 @ 17:49:00 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_200471
Anders moet je ff op de Frontpage/BB gedeelte posten waar de onthullingen blijven. Heel verhaal waarom nie enzo, dat het 'gecensureerd' (ofzo) is.. (iig tuin/ etc) Misschien Veronica beetje aan de tand voelen .. (is weer wat anders dan onthullingen) ..

Greetz

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')