SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hoer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef Agiath het volgende:
Ja de één is dom de ander houdt van Hilary Duff... Dan ben ik liever de eerste
wat ben jij dom!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef Molluck het volgende:
Ik snap er geen kloot van
Dat is weer een derdequote:
ik ook niet en het ligt niet aan mijn IQ gezien mijn opleidingsniveau.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef Molluck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krekker is de bom!
Inderdaad dat 'ie van Hillary Duff houdt is een aandachtspunt in deze kwestie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef Agiath het volgende:
Ja de één is dom de ander houdt van Hilary Duff... Dan ben ik liever de eerste
Hoho. IQ en opleidingsniveau zeggen geen reet. Er is absoluut geen correlatie tussen die twee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:17 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
ik ook niet en het ligt niet aan mijn IQ gezien mijn opleidingsniveau.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoho. IQ en opleidingsniveau zeggen geen reet. Er is absoluut geen correlatie tussen die twee.
Weinig correlatie is iets heel anders dan geen correlatie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoho. IQ en opleidingsniveau zeggen geen reet. Er is absoluut geen correlatie tussen die twee.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef Molluck het volgende:
Keispannend verhaal TS, alleen het bovenstaande mis ik dus nog een beetje.quote:coherentie
co·he·ren·tie
/koherEn(t)si/
de (v.)
1·samenhang, cohesie
Je bent niet alleen in deze, wat een onsamenhangend zwamverhaal zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef Molluck het volgende:
Jou had ik ook wel in dit topic verwacht.. herkenbare titel voor je zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef Nerzhul het volgende:
en wat hebben allochtonen hiermee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |