mwa ze had toen al een uitgetekende kop en een erg aanwezige nasequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:25 schreef l3laster het volgende:
idd van 1e foto linker meisje zou je verwachten dat er toch wat knappers uit zou komen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Zijn dat de dochters van Willibrord Frequin?
ja erg duidelijk welquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:45 schreef Mvnl het volgende:
[afbeelding]
stuntelkampioen
![]()
* Mvnl was eigenlijk vooral nog erg benieuwd naar het (toen erg nare) "nog 3, nog 2, nog 1"-meisje (dat verjaardagsliedje) maar die wordt in alle 'dossiers' angstvallig 'Sasha X' genoemd, dat zoekt zo moeilijk..![]()
slaat dat serieus op m'n foto (zij is volgens mij nog best oké anno nu) of cynisch op m'n wazige Sasha-verhaalquote:
1) dat ziet er niet okee uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef Mvnl het volgende:
[..]
slaat dat serieus op m'n foto (zij is volgens mij nog best oké anno nu) of cynisch op m'n wazige Sasha-verhaal?
nja, voor Kinderen Voor Kinderen is t ook een tamelijk gangbare afkorting, en "Kinderen voor Kinderen-Kinderen" is een leuk woord voor scrabble maar niet voor een TTquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Empedocles het volgende:
voor normale mensen betekent kvk de kamer van koophandelTS = kamper?
beetje naar dat soort plaatjes zitten te googlen
Ik kijk liever naar Stuntelkampioen anno nu dan naar die enge tweeling..quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) dat ziet er niet okee uit
* ) je verhaal is idd wat onduidelijk
c) poulypapie
net of iedereen weet wie stuntelkampioen isquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Stuntelkampioen anno nu dan naar die enge tweeling..
Sasha zong "Hiep Hiep Hoera" een 'klassieker' uit dat deel waarin Ome Willem meespeelde..
wees blij, wees heel erg blijquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Zijn dat de dochters van Willibrord Frequin?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef Agiath het volgende:
Zijn ze een paar keer tegen een glazen wand gelopen ofzo? Wat een fopneuzen
Ik zie nergens staan dat ik er vandaag de dag nog naar luister..quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:20 schreef Neuralnet het volgende:
Geboortedatum TS: 17-10-1981. Dude, luister/kijk jij nog kinderliedjes?![]()
omgquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:15 schreef Mvnl het volgende:
die foto daar is helemaal scheef!
![]()
[afbeelding]
quote:
en tegenwoordig nog redelijk succesvol als Mason (DJ achter het nummer Exceeder, met Princess Superstar)quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef Michiel72 het volgende:
[afbeelding]
Die is goed opgedroogd..!
Das toch ook dat jochie van Moeders Wil Is Wet: http://nl.youtube.com/watch?v=6ofFQATDeQMquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef Mvnl het volgende:
[..]
en tegenwoordig nog redelijk succesvol als Mason (DJ achter het nummer Exceeder, met Princess Superstar)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Das toch ook dat jochie van Moeders Wil Is Wet: http://nl.youtube.com/watch?v=6ofFQATDeQM
eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef female81 het volgende:
Kan inmiddels met gemak naar het Memory Lane-forum, dit topic.
Maar je woonde niet in 't Gooi?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:42 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik wilde vroeger zó graag meedoen...![]()
ja ik dacht dat ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Apfel. het volgende:
ik dacht Kamer van Koophandel - kinderen
Das nog best een verbetering!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef De_Postbode het volgende:
[afbeelding]
Sophie Schra is een Emo geworden!
Ik werk al zolang als ik weet met Active Topics en dat vind ik toch wat fijner..quote:
Idd, bookmarks zuigen ook zwaar, ik gebruik ze ook liever niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik werk al zolang als ik weet met Active Topics en dat vind ik toch wat fijner..
en nu ga ik ook nog off-topic
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Idd, bookmarks zuigen ook zwaar, ik gebruik ze ook liever niet.
Maar ben je nu van plan om in elk mvnl-topic een tvp te gaan zetten?
Ja, die foto is ten tijde van KVK.. middelste meisje is volgens mij het Waanzinnige Droomstertjequote:
Op die manier. Tof!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, die foto is ten tijde van KVK.. middelste meisje is volgens mij het Waanzinnige Droomstertje
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:57 schreef DemonRage het volgende:
omfg... 'k moet niet naar die liedjes gaan luisteren.
Wel jeugdsentiment, maar die belachelijke uitspraak van de letter R. - dubbelepunt r, ofwel-
jeugdsentiment!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Suzanne Becht, het meisje van De Baas Van Het Journaal, werd:
[afbeelding]
God, dat voorhoofd van die meest rechtse (Marjon?).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Maartel het volgende:
[afbeelding]
Even op die oude foto de middelste wegdenken, en de twee linkse omdraaien en dan kloppen ze precies
Ze staat er op die onderste foto zondermeer een beetje lullig bij vind ik, in haar roze jurkje, terwijl die andere 3 met de rug naar haar toe staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
God, dat voorhoofd van die meest rechtse (Marjon?).
Ik dacht bij het zwart-witplaatje serieus even dat het Lousewies van der Laan was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |