Gewoon 'perongeluk' die posters eraf halen als je aan het koken bent en een ander staat te douchenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had in mijn vorige huis ook altijd een mooi schouwspel: mijn huisgenoot liep doorgaans de hele ochtend in slechts een boxershort rond
En we hadden een losse douchecabine in de keuken staan (wel afgeplakt met posters natuurlijk) dus we liepen ook alledrie altijd gewoon in een handdoekje naar de douche toe.
Superhuis
Dan kun je net zo goed meteen het deurtje opendoen tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon 'perongeluk' die posters eraf halen als je aan het koken bent en een ander staat te douchen
"Oh, ik had je niet gezienquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed meteen het deurtje opendoen toch
Dus als jij over het strand loopt word je al wild?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de inhoud daarvanEn een wit laagje er overheen
nee t-shirtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch wel met een doorschijntruitje hè?
als het goed is kun het vinden op de site van omroep brabantquote:
Ik zie alleen maar ouwe agrarische machinesquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Het begint ongeveer op 10:50
Laat maar, gevondenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar ouwe agrarische machines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |