En le voyant sortit de son camion chasser des papillons d'Afriquequote:
Eftelingquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:25 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
En le voyant sortit de son camion chasser des papillons d'Afrique
Les cannibales en le traitant d'espion l'arrêtèrent sans façon de suite
![]()
![]()
Gelukkig maar, heb je nog altijd hoop voor de Josti band.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:20 schreef AbeSapien het volgende:
Ik doe MBO!
Klacht: Mensen met deze beeldspraak.
niveau één of twee zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:20 schreef AbeSapien het volgende:
Ik doe MBO!
Klacht: Mensen met deze beeldspraak.
in Nederland heb je VMBO en onderwijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:04 schreef Maidenfan het volgende:
Ik zit mij dat echt al lang af te vragen; die afkortingen van jullie (nederlanders), wat is de 'rangorde' daar precies van?
In belgie heb je basisonderwijs, secundair (middelbaar) onderwijs gevolgd door hogeschool of universiteit.
Het middelbaar valt verder op te splitsen in ASO (algemeen), TSO (Technisch) en BSO (beroeps)
van 'slecht' naar 'goed'quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:04 schreef Maidenfan het volgende:
Ik zit mij dat echt al lang af te vragen; die afkortingen van jullie (nederlanders), wat is de 'rangorde' daar precies van?
In belgie heb je basisonderwijs, secundair (middelbaar) onderwijs gevolgd door hogeschool of universiteit.
Het middelbaar valt verder op te splitsen in ASO (algemeen), TSO (Technisch) en BSO (beroeps)
mijn versie was de versimpelde, maar deze was ook goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
van 'slecht' naar 'goed'
basisschool
middelbare school
VMBO - HAVO - VWO
hoger onderwijs
MBO - HBO - WO
Op het HBO kan je een bachelor-diploma halen, op het WO (ook wel universiteit genoemd) kan je een bachelor en een master halen. Toelating MBO: VMBO, HAVO, VWO. Toelating HBO: MBO, HAVO, VWO. Toelating WO: HBO, VWO.
Op het MBO heb ik toch echt meer geleerd dan op de HBOquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef Logitik het volgende:
Ik vind MBO ook niks bijzonders hoorIk doe HBO
ik doe ook HBO, maar dan op MBO niveauquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef Logitik het volgende:
Ik vind MBO ook niks bijzonders hoorIk doe HBO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |