De vernielingen vallen best wel mee. Graffiti (oftewel stift) ook. Alleen die kinderen, dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:53 schreef AbeSapien het volgende:
Vandaag was ik er weer eens, heb namelijk een abbo.
Maar het begint echt met de dag kutter daar te worden, heel veel kinderen, oudjes, vernielingen, graffiti, pauper mascottes, attracties van 20 miljoen die geen bal voorstellen, kut theater show. Duur eten en drinken, parkeren duur, lange wachttijden, irritante muziekjes en ga zo maar door.
...![]()
![]()
Inderdaad. Voor je het weet komen er nog *slik* gezinnen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:56 schreef N.icka het volgende:
Kinderen in de efteling..... het moet niet gekker worden
Nou, kijk maar eens in die bobbaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vernielingen vallen best wel mee. Graffiti (oftewel stift) ook. Alleen die kinderen, dat ben ik wel met je eens.
Dat is mijn werkveld niet helaas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:58 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Nou, kijk maar eens in die bobbaan.
Neuh, ik slenter wat rond met een hark.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jij zit meer de hele dag te trippen op monsieur cannibale muziek?
Ahaha. Hihi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, ik slenter wat rond met een hark.
En doe het al 9 jaar. Beste bijbaantje ooit.quote:
Zonder gekkigheid. Het lijkt me indd ook veeeeel toffer als vakkanvuller oid.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En doe het al 9 jaar. Beste bijbaantje ooit.
Das dan ook wel heerlijke tripmuziekquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jij zit meer de hele dag te trippen op monsieur cannibale muziek?
Is het ook. Het enige wat soms een probleem is, dat zijn de schoolreizen van het voorseizoen. Heb je meer last mee dan als er 25000 normale mensen in het park zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:03 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid. Het lijkt me indd ook veeeeel toffer als vakkanvuller oid.
Zie je Dhr Vughts ook vaak? Zeg hem eens dat hij de "oeh" en de "ahs" uit zijn vocabulair moet latenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Het enige wat soms een probleem is, dat zijn de schoolreizen van het voorseizoen. Heb je meer last mee dan als er 25000 normale mensen in het park zijn.
Reljeugd, je hebt er niks aan, maar je kan er wel om lachen als ze het park uitgemikt worden![]()
130 euro, is echt weinig. Had hem binnen een maandje al eruitquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil ook wel een abbonement op de Efteling.![]()
Is de afstand te doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil ook wel een abbonement op de Efteling.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |