Nerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:08 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik die dag en die dag erna de hele dag afhankelijk ben van mijn fiets? Dan laat ik hem toch plakken en gebruik ik een leenfiets.
Die had ik al geplakt klootvioolquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ey lul! heb je die band al van je geplakt?
Dit topic heeft je waarschijnlijk meer tijd gekost, dan je band plakken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die had ik al geplakt klootviool
en dat kostte me tijd
en daarom dit topic
jepquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dit topic heeft je waarschijnlijk meer tijd gekost, dan je band plakken.
quote:
ik doe het voor 25quote:
Wat een afzetters daar in Delft.quote:
Serieus voor 2,50 per uur kom je je bed toch niet uit ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik doe het voor 25
dat is fucking 10 uur loon (ik als 15 jarige kutpuber bij de albertheijn)
en dat doe ik dan ff in een half uurtje
2.76 to be exact.quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Serieus voor 2,50 per uur kom je je bed toch niet uit ?
Ik vind het altijd zo genaait als ze mensen voor zo'n hongerloontje laten werkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 03:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
2.76 to be exact.
maarja, ik werk om 4 uur of later, en dan ben ik meestal al wakker!
op dat punt supporten me ouders me altijd nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 04:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo genaait als ze mensen voor zo'n hongerloontje laten werken
Kan je 2 volle dagen gaan werken en dan kan je net een avond de kroeg in
Willen ze toevallig nog iemand adopteren ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:24 schreef Ravii het volgende:
[..]
op dat punt supporten me ouders me altijd nog
Neuh. ze worden al gek van mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 04:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Willen ze toevallig nog iemand adopteren ?
plakken zou helpenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |