dat kost je 25 euro ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga dan altijd naar de fietsenmaker, omdat ik het gewoon kut werk vind.
Naar de fietsenmaker, de bent toch geen wijf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga dan altijd naar de fietsenmaker, omdat ik het gewoon kut werk vind.
Nee, maar ik heb altijd een massive scheur erin ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Naar de fietsenmaker, de bent toch geen wijf?
Gelijk heeft ie. Waarom er drie uur over doen terwijl het met 25 euro is opgelost?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Naar de fietsenmaker, de bent toch geen wijf?
Half uurquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Waarom er drie uur over doen terwijl het met 25 euro is opgelost?
Ja ik moest ook een hele nieuwe binneband erin omdat die helmeaal verrot gescheurd wasquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd een massive scheur erin ofzo.
Ik heb altijd wel wat met fietsen, en ik ben het gewoon schijtzeik.
het is 2 keer voorgekomen in 1jaar tijd ofzo..
Drie uur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Waarom er drie uur over doen terwijl het met 25 euro is opgelost?
quote:
Anders ga je even huilen ofzo, als ik niet in de stemming ben om mijn band te plakken laat ik het gewoon doen! Dan zorg ik dat ik een leenfiets mee krijg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Half uur
[..]
Ja ik moest ook een hele nieuwe binneband erin omdat die helmeaal verrot gescheurd was
Bij vrouwen kan ik het mij nog wel voorstellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:04 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Mensen die naar de fietsenmaker gaan voor een lekke band![]()
Ik ben vanavond afhankelijk van mijn fiets en als ik hem naar die fietsenmaker breng is die mrogen pas klaar waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:08 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik die dag en die dag erna de hele dag afhankelijk ben van mijn fiets? Dan laat ik hem toch plakken en gebruik ik een leenfiets.
Dan vraag je toch of je een leenfiets mag gebruiken, hier kost het helemaal niks.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben vanavond afhankelijk van mijn fiets en als ik hem naar die fietsenmaker breng is die mrogen pas klaar waarschijnlijk
ZEIK DAN NIETquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan nog gescheurd dat je dat hele klote wiel eruit moeten halen en dan een half uur bezig zijn
het is vakantie jahou daar rekening mee
kankerband
Nah achterband is kutter als je de hele band moet vervangenquote:
15 minuten werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah achterband is kutter als je de hele band moet vervangenkan je dat hele klote wiel eruit halen, ketting eraf
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |