Het leek zo'n aardig en naief meisje. Fris en vrolijk stapte ze met haar modebewuste vlechtjes en hippe outfit het Big Brother huis in. De blauwe, bijna onschuldige ogen hebben bijna heel Nederland op het verkeerde been gezet.
Dit meisje, moest zichzelf, haar ouders en de rest van de wereld iets bewijzen. Paps en mams bulderen werkelijk van het geld en Sabien wilde iets in haar leven op eigen kracht bereiken. Back to basic, want Sabien kan het ook zonder alle luxe uit haar luizeleventje doen.
Sabine is een perfecte actrice, vindt alles lief, leuk en aardig en probeert met iedereen vriendjes te worden. Helaas lukt het haar niet om iedereen voor zich te winnen, dus zijn dat "slechte" mensen. Karin is slecht, ze maakt foute grappen en Sabien kan niet tegen grapjes. Bianca is slecht, Bianca jat haar sigaretten en maakt vies krentenbrood en Sabien houdt van lekker eten.
Sabine kan het rookgordijn niet langer ophouden, haar verwende en manipulerende trekjes worden steeds duidelijker. Ze speelt met de gevoelens van Bart alsof het een Barbiepop is die ze na die honderd dagen weer in de hoek kan gooien.
Sabine is bad news. Niet de meid die ze ons wilde doen geloven dat ze was.
Natuurlijk is ze ook maar een mens, maar dat had ze in mijn ogen iets eerder moeten laten zien. Nu heeft ze het voorgoed bij mij verpest. Comediante.
Als MONA er gewoon uitvliegt, wat hoogstwaarschijnlijk wel het geval zal zijn, komt de oude groep weer bij elkaar.
Ik ben benieuwd of alles dan nog zo harmonieus verloopt. Door 1 ontbijtje op bed zal het toch nog wel door haar botte hessens spelen dat Karin en Bianca gewoon stiekemerds zijn.
Het mooiste zou zijn als Bart, Sabine gewoon lekker verder links liet liggen.
quote:
op 10-13-1999 om 11:27 PM schreef Serge het volgende:
Als Mona vertrekt heeft Sabine geen bondgenoot meer en zal de groep verder uitmekaar vallen.
Mooier kan je het toch niet hebben
Komt er tenminste wat actie in het huis, de uitzending van gisteren heeft me tot nu toe het meest geboeit.
Ik zie liever Maurice ruud immiteren, dan dat ik dat gejank van MONA aan moet horen.
quote:
op 10-13-1999 om 11:20 PM schreef Barbarella het volgende:
SabineHet leek zo'n aardig en naief meisje.... .
Sabine is bad news. Niet de meid die ze ons wilde doen geloven dat ze was.
Natuurlijk is ze ook maar een mens, maar dat had ze in mijn ogen iets eerder moeten laten zien. Nu heeft ze het voorgoed bij mij verpest. Comediante.
Helaas moet ik melden dat we op dit moment nog geen Sabine Wendel te zien krijgen! Ze begint uit haar schulp te kruipen, maar wat we nu te zien krijgen is (weer eens) een rolletje!!!
Ook ik stem dagelijks op de BB-site, en al een aantal dagen staat Bientje op het minimaal aantal punten . Gelukkig ben ik niet de enige die een verschuilde bitch menen te herkennen. Bij Tara was het eenvoudig, daarbij ziet zelfs een leek als "Bart" dat het een bitch is. Echter, types zoals Sabine zijn een stuk gevaarlijker omdat de vermomming vaak pas wegvalt als het te laat is.
Jammer voor Bartje dus. Ik hoop wel dat Mona nog voor de nominaties uit de school klapt over wat Bientje tegen haar gezegd heeft. Dan zullen een aantal mensen Bientje zeker nomineren (Ruud, Bart, Bianca, Karin en Willem), en is de kans groot dat ze uit BB verdwijnt. Het incident zal dan namelijk worden opgeblazen door de discussies die in het huis ontstaan waardor het imago van Bientje bij de kijkers verder zal dalen.
Sensatie-TV op en top. Zal Bartje hierna een nieuwe liefde zoeken en Mona een veeg geven? Mona heeft op haar eerste dag al gezegd dat zij niet per se al die tijd zonder sex zou zitten (okay, wel reeel blijven, dit is schermvervuiling ) Of zal hij uit blinde liefde uit het programma stappen om toch te proberen haar hart te veroveren? Who knows???
quote:
op 10-13-1999 om 11:27 PM schreef Serge het volgende:
Als Mona vertrekt heeft Sabine geen bondgenoot meer en zal de groep verder uitmekaar vallen.
Jawel, want dan heeft ze soldaat Bart nog steeds. Maarreh.. je hebt natuurlijk DIKKE kans, dat Bart ook een keertje de balen krijgt van "dat gedoe". Als die zich tegen Bientje keert, maak dan je borst maar nat: hij krijgt er nu iedere dag een opgekropte frustratie bij
Uwe gefrustreerde Priscella
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |