Bummer, zet ik net de streams uit omdat ik dat geneuzel wel zat ben...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Nada is al een keer zwanger geweest .
Yep.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer, zet ik net de streams uit omdat ik dat geneuzel wel zat ben...
Abortus gepleegd??
Huub is sjagrijnig en reageerde dat af op Lieke , toen kwam er dus een discussie en het liep af met wat scheldwoordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Wat is er nu weer met Huub en Lieke?
en hoe had je dat in gedachten dan. daarbij ik ga er eigenlijk van uit dat het programma na een jaar sluss is..quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef FdW het volgende:
Sjon, als je ervoor zorgt dat Lieke eerste wordt in de popupoll help ik je het programma uit het slop te halen. Ik heb al enige FOK!kers in gedachten om mee te helpen.![]()
Dat is al heel lang over... vroeger konden ze dat gewoon doen, als ze de laatste tijd wat zeiden dan kregen ze gelijk 50 TV producenten over zich heen die het stuk voor stuk beter wisten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef RSie het volgende:
waar is de tijd gebleven dat de redactie ons nog af en toe informeerde met wat inside info,.. al waren het maar kleine bevestigingen of iets soortgelijks.
die streamlocks iedere keer suggereren dat er veel meer aan de hand is dan wat er op dit moment daadwerkelijk bekend is.
We gebruiken zelden het woord manvriendelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Goh hubio is ook weer lekker vrouwvriendelijk.
Als je kijkt hoe ze behandeld werden als ze hier nog wel eens iets postten dan snap ik ook wel dat ze dachten "dikke vinger voor jullie"quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef PumaStreamer het volgende:
De redactie heeft wel wat anders aan hun hoofd blijbaar dan hier te reageren op ons...ik bedoel...we betekenen heus wel wat voor hen..maar of wij echt een verschil kunnen uitmaken....betwijfel het...mooiste voorbeeld is natasia..die zit er nog steeds in...
Met Dr. H. en Demins afgesproken dat we een nieuwe crew aanstellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
en hoe had je dat in gedachten dan. daarbij ik ga er eigenlijk van uit dat het programma na een jaar sluss is..![]()
120.000 mensen per dag op alleen al de officiele website , duizende mails en jij denkt dat zei die ff een voor een gaan beantwoorden? Die hebben echt wel betere dingen te doen en hebben het druk zat. Er zijn ook mensen die mailen hoe geweldig Natasia wel niet is en dat Huub er uit moet , zo heb je van ieder een handje vol , en wat heeft de redactie daaraan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef PumaStreamer het volgende:
De redactie heeft wel wat anders aan hun hoofd blijbaar dan hier te reageren op ons...ik bedoel...we betekenen heus wel wat voor hen..maar of wij echt een verschil kunnen uitmaken....betwijfel het...mooiste voorbeeld is natasia..die zit er nog steeds in...
tsja,... toch blijft het jammer!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al heel lang over... vroeger konden ze dat gewoon doen, als ze de laatste tijd wat zeiden dan kregen ze gelijk 50 TV producenten over zich heen die het stuk voor stuk beter wisten.
Plus dat er zo ongeveer geëist werd dat ze de beslissingen van "achter" gingen verantwoorden.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada gaat morgen lekker uitgebreid met zichzelf bezig zijn, scrubben, scheren, epileren, harsen (tja).. Leuk, gaat ze eindelijk wat aan haar uiterlijk doen
De laatste dagen liggen ze allemaal regelmatig te slapen, Huub ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:54 schreef FSR het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Huub over de zeik is...
Regelmatig hoor / zie je dat ze slapen, maar Huub mag dat niet...
Huub heeft vanochtend ook al heel de tijd op een jaap gelegen in het zwembad , sowieso doet de redactie dat niet voor niks denk ik , huub sjaggi , reageert af op Lieke en nu hebben ze ruzie , wordt misschien weer leuke verhaallijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:54 schreef FSR het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Huub over de zeik is...
Regelmatig hoor / zie je dat ze slapen, maar Huub mag dat niet...
Idealerwijs zou de kijkersschare zich meer met het programma verbonden voelen, en daadwerkelijk via een goede interaktie nuttige input leveren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef PumaStreamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |