Grote klasse van Dimitriquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:23 schreef Zora01 het volgende:
De ruzie gaat over Dimitri, dimitri komt volgens Natasia niet meer, nadat Nada en Amanda over hem geroddeld hadden.

Melissa, de hoer met spuittieten en opgespoten lippen, het plastisch chirurgische wrak, zat de groep wel lekker op te stoken die bewuste zondag.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar laatste keer was op die bewuste zondag. Zij vond het toen allemaal veel te ver gaan. Misschien wilde zij uit zichzelf niet meer komen. Palma zei vanmorgen dat ze op vakantie was maar het is mij te toevallig.

quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Melissa, de hoer met spuittieten en opgespoten lippen, het plastisch chirurgische wrak, zat de groep wel lekker op te stoken die bewuste zondag.

Thanks!quote:

Klopt, laat haar maar wegblijven die stokomotief.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Melissa, de hoer met spuittieten en opgespoten lippen, het plastisch chirurgische wrak, zat de groep wel lekker op te stoken die bewuste zondag.

Dat was niet die zondag. Dat was vrijdag. Die zondag vond ze het allemaal verschrikkelijk wat er was gebeurd. Ze had het toen ook over die vrijdag. Je hebt de feiten niet goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]

? Niet toch? Zij was op het moment dat het gebeurde helemaal niet. En ze heeft goed geluisterd naar Lieke en Huub die avond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]

Dus je wilt zeggen dat het geen plastisch chirurgische vieze gore snol is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was niet die zondag. Dat was vrijdag. Die zondag vond ze het allemaal verschrikkelijk wat er was gebeurd. Ze had het toen ook over die vrijdag. Je hebt de feiten niet goed.

De streamlocks zijn idd heel vervelend, maar ik ben toch blij dat die bewuste actie van de bende van 6 niet onder het vloerkleed is verdwenen, hoe hard Tien zijn best ook doet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:31 schreef FSR het volgende:
Sinds het aandrand gebeuren en dat dat door de streamers in de media is gekomen, is er bij elke verkeerd woordje een streamlock...
Dat is wel een naar kantje van het publiceren van gecapte foto's / streams

Je hebt gelijk maar stoken kan ze als geen ander. Het zou de zus van Nada kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was niet die zondag. Dat was vrijdag. Die zondag vond ze het allemaal verschrikkelijk wat er was gebeurd. Ze had het toen ook over die vrijdag. Je hebt de feiten niet goed.

'n plastisch lekker wijf! voor hoe lang dat nog duurtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het geen plastisch chirurgische vieze gore snol is?
Oh je had het over het opstoken..sorry:)

quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het geen plastisch chirurgische vieze gore snol is?
Oh je had het over het opstoken..sorry:)

Voor een tweede plaats kan het toch ook prima? Dat zou al een geweldige sprong zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Denken de geachte en gewaardeerde mede-cossers dat ik een flesje sjampie koel kan leggen vanwege de eerste plek in de popupoll van mijn geliefde Lieke?![]()
![]()

Ik vermoed dat ze 2de wordt met 17%quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Denken de geachte en gewaardeerde mede-cossers dat ik een flesje sjampie koel kan leggen vanwege de eerste plek in de popupoll van mijn geliefde Lieke?![]()
![]()

Ik ga voor een stevige 2e plaats , niks mee mis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |