Sja.. Dat ze dom waren is toch al bekend..quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
Wat heeft het voor nut om "gasten"die in dgk komen af te zeiken enz....er komen al weinig mensen meer, lekker dom.![]()
+1quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
Wat heeft het voor nut om "gasten"die in dgk komen af te zeiken enz....er komen al weinig mensen meer, lekker dom.![]()
geeft niks ......misschien wordt Brain dan weer kwaad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, Nada en Amanda gaan weer aan de wijn, die zijn binnen 2 uur weer zat.
lolquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:02 schreef milk-shake het volgende:
Gary heeft kinderen ....hij lijkt echter op een Eric...........![]()
Kan iemand misschien ook wat bedriegingen uiten naar DoB dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het vaag dat hun rooster zo omgegooid is. Ze hoopt dat DOB het niet laat afweten, want 'zij is de enige die mijn haar kan doen'.
Het resultaat is dagelijks zichtbaar en dat ligt niet alleen aan Amanda, maar ook aan dat nephaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het vaag dat hun rooster zo omgegooid is. Ze hoopt dat DOB het niet laat afweten, want 'zij is de enige die mijn haar kan doen'.
weten ze nog niet dat die niet meer komen............zou trouwens niet raar op kijken als die het weer intrekken en gewoon weer verschijnen (ze willen wel graag met hun reet op tv/streams)quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |