Precies, pffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Grumpey het volgende:
anders vertellen we nog een keer dat hele verhaal.....zucht......
Het moet haast wel die Iglinsky zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef TheArt het volgende:
Geen Rasmussen dus die betrapt is. Wuyts zegt dat het een renner is die bij lottrekking is getest.
$$ en enorm veel stalen om te testen dat je niet rondkomt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Grumpey het volgende:
vraagje, waarom controleren ze niet gewoon iedereen, elke dag?
Alsof daar de capaciteit voor isquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Grumpey het volgende:
vraagje, waarom controleren ze niet gewoon iedereen, elke dag?
net bekend gemaakt dat ze het toch pas vanavond bekendmaken. Misschien wel zo prettig voor de rust in de koers. En dan is het misschien toch iemand die nog rijdt, en geen Astana...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Het dopinggeval uit de elfde etappe is dus bekend?
Dat Rasmussen het voordeel van de twijfel hoort te krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Cootz het volgende:
Wat zei Verbruggen eigenlijk? Ik zat op de Belg dus ik miste het even.
Ha wat zal die balen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef TheArt het volgende:
Geen Rasmussen dus die betrapt is. Wuyts zegt dat het een renner is die bij lottrekking is getest.
Zouden ze toch al niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
Rabo maakt vrienden zo, die Disco's gaan niet meer helpen nu, reken daar maar op.
Bridgestonequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef flyck het volgende:
discovery heeft slechte banden deze tour. contador al eens 30seconden verloren door platte band. nu levi plat :p
alsof ze daar al op rekendenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
Rabo maakt vrienden zo, die Disco's gaan niet meer helpen nu, reken daar maar op.
Positief blijven denken Eduard.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef Eduard37 het volgende:
Stel dat Sastre hele goede benen heeft vandaag. Dan krijgt de rabo het nog moeilijk op de laatse beklimming vooral als rasmussen niets gaat doen en alleen in het wiel blijft zitten.
Saunier Duval had in de hele giro zero maal lekgereden, ik vraag me af of dat deze tour wel is gebeurd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:24 schreef flyck het volgende:
discovery heeft slechte banden deze tour. contador al eens 30seconden verloren door platte band. nu levi plat :p
Ik weet niet hoe goed Contador kan tijdrijden, kan me toch voorstellen dat ze sowieso 2e willen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |