Zo te zien wel, bloed op z'n been.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:04 schreef Gitanki het volgende:
Voigt gevallen?
Mountainbiken was vorig jaar het stokpaardje van herbert he, dit jaar nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel teamspelers zijn.
Rasmussen is oud-wereldkampioen mountainbiker.
Mountainbikers zijn altijd een beetje aparte jongens.
kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
evans, dat was toch ook een mountainbiker?
Flecha is toch wel een van de slechtste Spaanse klimmers, sowieso.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Remzz het volgende:
Alsof het zo raar is dat Flecha, Niermann en Weening een HC en eerste catergorie berg niet over komen. Ze lopen al dagen te verkondigen dat Flecha net een 3e cat. bergje aan kan
dat is zijn specialiteit dan ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Flecha is toch wel een van de slechtste Spaanse klimmers, sowieso.
Val er maar eens op, dan voel je het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Vork het volgende:
Waar zit je kokosnoot eigenlijk?
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Nyrem het volgende:
dat is zijn specialiteit dan ook niet
Hoe moet ik er op vallen, als ik niet weet waar die zit?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:07 schreef Bruce117 het volgende:
Val er maar eens op, dan voel je het wel
LOL voor die fransenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh Lefevre!!!
nee naar een mevrouw die zo heet die zorg draagde in de middeleeuwen ofzo voor die regioquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Slaughter het volgende:
Is die Marie Blanc naar die ouwe directeur genoemd?
voor mij de grootste schijnheil van het hele pelotonquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh Lefevre!!!
dat hele woord patron vind ik gewoon kansloos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
Dat gezeik over een patron in het peleton. Ik ben juist blij dat die er niet is.
Blijven proberen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoe moet ik er op vallen, als ik niet weet waar die zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |