quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Remzz het volgende:[..]
Ik denk dat Rabobank niet staat te springen om Rasmussen te behouden. Hij levert nu veel media aandacht op, maar zonder Rasmussen hadden Dekker en Boogerd dat zeer waarschijnlijk ook gedaan.
En Rasmussen verdient zijn knaken in de tour en nergens anders, hij rijd niets. En voor z'n ploeg als de Rabobank die ook op de voorjaarsklassiekers inzet werkt dat niet. Al zou Rasmussen misschien wel willen blijven, idd om het feit dat de Rabobank tot 2012 verzekerd is van een sponosor met toch wel een behoorlijk budget.
Ik denk wel dat ze hem een nieuw contract gaan aanbieden. Rasmussen levert Rabobank nu 2x zoveel media aandacht op dan wanneer Boogerd en Dekker alleen zouden rijden. Naar de Tour kijken miljoenen mensen en Rabobank rijdt nu al anderhalve week in the picture, hoe kun je daar nou niks tegenover zetten.
En Rabobank was eerst een ploeg voor eendagskoersen, omdat ze daar de geschikte renners voor hadden. Nu hebben ze een ronde-renner, dus waarom zouden ze niet voor de grote rondes kunnen gaan. Dat levert de meeste media-aandacht op. Als ze nu Rasmussen weg doen, dan lijkt me dat een hele grote fout. Naar mijn mening heeft hij niet echt een slechte invloed op de ploeg. Hij is alleen een beetje een einzelganger.