nee, het stuk met de zeemeeuwen en de heropbouw tot het laatste couplet was geskiptquote:Op woensdag 19 september 2007 10:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nou...niet verrassend wil ik toch niet zeggen. Beginnen met Echoes is redelijk gewaagd dacht ik zo!! Speelden ze die wel compleet? En The Trial is natuurlijk voor een setting als deze goed gekozen![]()
Nou, ik moet zeggen....ik heb hem eens horen zingen toen hij de rol van de zoon van Elisabeth overnam in de musical Elisabeth...en ik vond dat-ie dat toch best goed deed.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef webfreak het volgende:
Ik heb 't gelukkig gemist
Antonie Kamerling achter een microfoon zetten, flikker toch snel op.
Hij vindt zelf dat 'ie tegenwoordig wél kan zingenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef VonHinten het volgende:
Ik was zwaar aan het twijfelen om te gaan, maar nadat ik Kamerling @ Pauw&Witteman gezien had wist ik genoeg. (Mochten er nog kaarten zijn geweest toen, volgens mij wel.)
Hij kan gewoon niet zingen. Dat is niet erg, maar zing dan ook niet. En vraag mensen al helemaal niet om te betalen om jou te zien zingen.
op zich is het heel goed hoor, op Kamerling na zit het echt wel fatsoenlijk in elkaar. Of het dertig euro waard is... zal er om spannen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef n0r het volgende:
Mm toch nogal wat negatieve meningen hierzo, ik hoop dat t wel een beetje leuk is
Ik hou van de hele 26 minutenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Ilovepie het volgende:
Welke versie van Shine on you crazy diamond is nou zo geliefd?
Je hebt een 13 min versie en een 12 min, welke is er zo geliefd?
Zekerquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef highway101 het volgende:
Ik vind die versie van In The Flesh DVD ook wel gaaf.
Het geheel van Wish You Were Here is errrrrrg mooi, de liveversie van PULSE ook en die van DSOT weer wat minder dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Ilovepie het volgende:
Welke versie van Shine on you crazy diamond is nou zo geliefd?
Je hebt een 13 min versie en een 12 min, welke is er zo geliefd?
Bedankt voor deze enthousiaste reactiequote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Gisteren een TOP floyd cover band gezien. Ze heten Lime en limped green. Het was hun vuurdoop maar dat hebben ze behoorlijk letterlijk genomen. Het was namelijk een en al vuur. Het enthousiasme was van de gezichten af te leveren en verder wisten ze de typische Floyd sfeer erg goed neer te zetten.
LIME AND LIMPED GREEN! ONTHOUD DIE NAAM.
Vond je het echt zo slecht? Ja, natuurlijk is zijn stem verslechterd, maar ik vind het reuze meevallen. Sowieso beter dan bij zijn vorige live dvd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:10 schreef 18konijn het volgende:
Heb vandaag de DVD Remember That Night gekocht; Tja, de zang is uitermate beroerd maar dat wisten we al langer natuurlijk; geen vergelijk meer met die van de eerste albums, maar dat is dan ook al heel lang geleden.
Zonet The Meltdown weer bekeken en elke keer dat ik hm kijk wordt tie beterquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:23 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Vond je het echt zo slecht? Ja, natuurlijk is zijn stem verslechterd, maar ik vind het reuze meevallen. Sowieso beter dan bij zijn vorige live dvd.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:51 schreef Joncho het volgende:
Jongens, ik moet het even kwijt; ben nog niet zo'n ervaren Pink Floyd luisteraar, maar de laatste maanden ben ik gewoon verslaafd aan de muziek, mede door de DVD van Pulse. Echt te-ring geweldig
Luister nu naar Echoeswat vet, puur genieten.
kippenvel ja..zo slecht.quote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef floris.exe het volgende:
Een live uitvoering van The Great Gig In The Sky waar je kippenvel van krijgt: http://youtube.com/watch?v=Enwnt7-j90k
HIj vind de Arnold Layne uitvoering door Bowie dan ook 'fenomenaal'quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:23 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Vond je het echt zo slecht? Ja, natuurlijk is zijn stem verslechterd, maar ik vind het reuze meevallen. Sowieso beter dan bij zijn vorige live dvd.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:51 schreef Joncho het volgende:
Jongens, ik moet het even kwijt; ben nog niet zo'n ervaren Pink Floyd luisteraar, maar de laatste maanden ben ik gewoon verslaafd aan de muziek, mede door de DVD van Pulse. Echt te-ring geweldig
Luister nu naar Echoeswat vet, puur genieten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
HIj vind de Arnold Layne uitvoering door Bowie dan ook 'fenomenaal'
Toegegeven, ik vind het een onwijs leuke uitvoering, en ik was de eerste keer toen ik hem hoorde op Dave's site ook erg enthousiast. Maar 'fenomenaal'?...
En Wright die het niet bij kan houden?.. Waar haal je het vandaan joh.Een hele dikke voldoende voor deze DVD![]()
Zijn de eerste single's van pink floyd. En ze zijn zeker bijzonder, vooral Arnold layne Appels & Oranges en Point me at the sky (tussen de ¤200-¤250) Zijn er maximaal 1000 van gemaakt plus door de tijd heen zijn er een hoop beschadigd en zelfs kapot gegaan dus het is niet te zeggen hoeveel er nog zijn in MINT conditie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef DrDurden het volgende:
Tja, het is maar wat de gek er voor geeft, ik had dat er nooit voor over gehad. Zijn die dingen nu echt zo zeldzaam, of zijn die boden gewoon absurd hoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |