quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
" I'm looking forward to do the old boring trick again."
Ik zal hierdoor weer flinke ruzie krijgen, maar ik geef een eerlijk antwoord op een eerlijke vraag: David Gilmour is voor mij het ware genie van Pink Floyd, en Roger Waters kan beter zijn bek houden (en ook het baswerk maar aan Gilmour overlaten, al is dat live natuurlijk niet mogelijk), en zich bezig houden met waar hij wel goed in is: teksten schrijven.quote:Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef horned_reaper het volgende:
wie horen jullie liever, David Gilmour of Roger Waters.
had niet anders verwacht. Ga die DVD zeker halen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben net terug van de dvd promo in Den Haag.
Ooh ooh wat goed zeg![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef Hankster het volgende:
ik weet niet of het waar is..
[..]
...Maar het ik ben er wel erg benieuwd naar![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 20:40 schreef Hankster het volgende:
[..]
"Ik kijk er naar uit om weer op de planken te staan"
Ik dacht dat het misschien een rancuneuze (hoe je dat ook schrijft) was, maar dat valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
" I'm looking forward to do the old boring trick again."
Dattie Echoes speelt, dat was echt genietenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:55 schreef Relayer het volgende:
[..]
had niet anders verwacht. Ga die DVD zeker halen.
btw, is dat nu toeval dat die DVD promo op de verjaardag van Roger Waters was?![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef JX het volgende:
Gaat er nog iemand naar Symphonic Echoes of Pink Floyd in de Heineken Music Hall, 18 september? Ziet er wel gaaf uit, ik denk dat ik nog ff kaartjes ga halen![]()
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:46 schreef Relayer het volgende:
Wie vanavond niks te doen heeft, kan om middernacht op de BBC een deel van het concert van David Gilmour in de Royal Albert Hall zien
Ja, ik las het een tijdje terug bij de aankondigingen op het BD forum ... beetje jammer dat ik BBC niet meer kan ontvangenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:46 schreef Relayer het volgende:
Wie vanavond niks te doen heeft, kan om middernacht op de BBC een deel van het concert van David Gilmour in de Royal Albert Hall zien
Die waren ook bij Pauw en Witteman, en daar speelden See Emily Play, en ik vond het niks. Wel een heel vet nummer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef JX het volgende:
Gaat er nog iemand naar Symphonic Echoes of Pink Floyd in de Heineken Music Hall, 18 september? Ziet er wel gaaf uit, ik denk dat ik nog ff kaartjes ga halen![]()
Hopelijk komtie ookquote:Op zondag 9 september 2007 01:48 schreef webfreak het volgende:
Tja, dat is het verschil met Waters. Die kan nou geen DVD uitbrengen aangezien hij nog steeds hetzelfde doet als in 2001
ja man, want toen voerde hij ook al Dark Side opquote:Op zondag 9 september 2007 01:48 schreef webfreak het volgende:
Tja, dat is het verschil met Waters. Die kan nou geen DVD uitbrengen aangezien hij nog steeds hetzelfde doet als in 2001
Jaja, Dark Side doet 'ie pas anderhalf jaar. Toch is er verder weinig veranderd aan de setlist, met name de manier waarop de nummers gespeeld worden. Ik heb Roger 't afgelopen jaar 2 keer gezien, en de shows waren identiek! Erg goed hoor, maar je raakt er wel op uitgekeken.quote:Op zondag 9 september 2007 14:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
ja man, want toen voerde hij ook al Dark Side op
![]()
ja dat de shows van de afgleopen tour identiek zijn, okay .. maar het ging om de vergelijking met de 2001 show en die gaat toch echt niet op imo.quote:Op zondag 9 september 2007 17:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
Jaja, Dark Side doet 'ie pas anderhalf jaar. Toch is er verder weinig veranderd aan de setlist, met name de manier waarop de nummers gespeeld worden. Ik heb Roger 't afgelopen jaar 2 keer gezien, en de shows waren identiek! Erg goed hoor, maar je raakt er wel op uitgekeken.
Gilmour heeft telkens een nieuwe band, wijzigt continu van setlist en zoekt vooral de vernieuwing op door nummers steeds op een andere manier te spelen.En hij heeft de ballen om Echoes te doen
Moet er wel bij zeggen dat ik zowel Roger's Floyd-bijdrages evenals zijn solowerk béter vind dan dat van Dave
Strike 1 en ik tel niet tot 3.quote:Op maandag 3 september 2007 19:00 schreef Pudy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |