quote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef Hankster het volgende:
ik weet niet of het waar is..
[..]
...Maar het ik ben er wel erg benieuwd naar![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 20:40 schreef Hankster het volgende:
[..]
"Ik kijk er naar uit om weer op de planken te staan"
Ik dacht dat het misschien een rancuneuze (hoe je dat ook schrijft) was, maar dat valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
" I'm looking forward to do the old boring trick again."
Dattie Echoes speelt, dat was echt genietenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:55 schreef Relayer het volgende:
[..]
had niet anders verwacht. Ga die DVD zeker halen.
btw, is dat nu toeval dat die DVD promo op de verjaardag van Roger Waters was?![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef JX het volgende:
Gaat er nog iemand naar Symphonic Echoes of Pink Floyd in de Heineken Music Hall, 18 september? Ziet er wel gaaf uit, ik denk dat ik nog ff kaartjes ga halen![]()
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:46 schreef Relayer het volgende:
Wie vanavond niks te doen heeft, kan om middernacht op de BBC een deel van het concert van David Gilmour in de Royal Albert Hall zien
Ja, ik las het een tijdje terug bij de aankondigingen op het BD forum ... beetje jammer dat ik BBC niet meer kan ontvangenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:46 schreef Relayer het volgende:
Wie vanavond niks te doen heeft, kan om middernacht op de BBC een deel van het concert van David Gilmour in de Royal Albert Hall zien
Die waren ook bij Pauw en Witteman, en daar speelden See Emily Play, en ik vond het niks. Wel een heel vet nummer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef JX het volgende:
Gaat er nog iemand naar Symphonic Echoes of Pink Floyd in de Heineken Music Hall, 18 september? Ziet er wel gaaf uit, ik denk dat ik nog ff kaartjes ga halen![]()
Hopelijk komtie ookquote:Op zondag 9 september 2007 01:48 schreef webfreak het volgende:
Tja, dat is het verschil met Waters. Die kan nou geen DVD uitbrengen aangezien hij nog steeds hetzelfde doet als in 2001
ja man, want toen voerde hij ook al Dark Side opquote:Op zondag 9 september 2007 01:48 schreef webfreak het volgende:
Tja, dat is het verschil met Waters. Die kan nou geen DVD uitbrengen aangezien hij nog steeds hetzelfde doet als in 2001
Jaja, Dark Side doet 'ie pas anderhalf jaar. Toch is er verder weinig veranderd aan de setlist, met name de manier waarop de nummers gespeeld worden. Ik heb Roger 't afgelopen jaar 2 keer gezien, en de shows waren identiek! Erg goed hoor, maar je raakt er wel op uitgekeken.quote:Op zondag 9 september 2007 14:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
ja man, want toen voerde hij ook al Dark Side op
![]()
ja dat de shows van de afgleopen tour identiek zijn, okay .. maar het ging om de vergelijking met de 2001 show en die gaat toch echt niet op imo.quote:Op zondag 9 september 2007 17:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
Jaja, Dark Side doet 'ie pas anderhalf jaar. Toch is er verder weinig veranderd aan de setlist, met name de manier waarop de nummers gespeeld worden. Ik heb Roger 't afgelopen jaar 2 keer gezien, en de shows waren identiek! Erg goed hoor, maar je raakt er wel op uitgekeken.
Gilmour heeft telkens een nieuwe band, wijzigt continu van setlist en zoekt vooral de vernieuwing op door nummers steeds op een andere manier te spelen.En hij heeft de ballen om Echoes te doen
Moet er wel bij zeggen dat ik zowel Roger's Floyd-bijdrages evenals zijn solowerk béter vind dan dat van Dave
Strike 1 en ik tel niet tot 3.quote:Op maandag 3 september 2007 19:00 schreef Pudy het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 20:08 schreef ruud_fr het volgende:
zit nu voor de 2e keer achter elkaar Wish You Were Here te luisteren
wat een fenomenale plaat is het toch
Op de Engelse wikipedia wordt ook de vergelijking gemaakt met Pink Floyd.quote:Pendragon is een Britse progressieve rockband. De stijl van de band komt het meest in de buurt van Genesis en Marillion (Fish-periode). Hoewel de naamsbekendheid van Pendragon een stuk lager ligt dan die van die twee bands, is het binnen het neo-prog genre een heel grote naam.
gitaarsolo doet mij een beetje aan Time denkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef highway101 het volgende:
Wat vinden jullie hier van? Klinkt ook wel als Floyd.
Pendragon - Shane. Met name die gitaarsolo na dik 2 minuten is erg goed. De intro is ook erg Floyd-achtig.
Klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef highway101 het volgende:
Pendragon - Shane. Met name die gitaarsolo na dik 2 minuten is erg goed. De intro is ook erg Floyd-achtig.
Nu alquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag PULSE ook maar eens gekocht
Ik vind het wel redelijk. Maar dit nummer heeft niets pakkends, en met name de zanger vind ik waardeloos. Maar ik wil er eigenlijk wel iets meer van horen om echt een mening over deze band te kunnen vormen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef highway101 het volgende:
U vraagt, wij draaien...quote:Op woensdag 12 september 2007 08:34 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk. Maar dit nummer heeft niets pakkends, en met name de zanger vind ik waardeloos. Maar ik wil er eigenlijk wel iets meer van horen om echt een mening over deze band te kunnen vormen..
dit is het beste wat ze te beiden hebben?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef Relayer het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...![]()
As good as gold
The Last Waltz (Queen of Hearts part 3)
2AM
Nostradamus (Stargazing)
No place for the innocent
Paintbox
ja..dat deed-ie op PULSE ook...veel verder dan "thank you very much indeed" kwam-ie niet, maar tochquote:
Nee, dit is hetgene wat Youtube te bieden heeft.quote:Op zondag 16 september 2007 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is het beste wat ze te beiden hebben?
ik ga iig niet verder zoeken beetjequote:Op zondag 16 september 2007 16:19 schreef Relayer het volgende:
[..]
Nee, dit is hetgene wat Youtube te bieden heeft.
Roger zal ook wel wat aan royalties krijgen , dus misschien vindt hij het niet zo erg ..quote:Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik ga de dvd zeker aanschaffenAl was het maar om Roger te pesten.
De 1e nummers van de DSOTM vind ik prima, On An Island vind ik tegenvallen. Shine On vind ik ook tegenvallen. Met Fat Old Sun heb ik ook helemaal neits. Echoes is helemaal top, net zoals de restquote:Op maandag 17 september 2007 10:16 schreef DrDurden het volgende:
Gisteren de dvd gehaald, en hij is erg vet! Het beeld ziet er erg goed uit, al is het inderdaad soms wat korrelig (maar dat heeft volgens mij meer met de gebruikte belichting te maken) en het geluid is zeer goed te noemen. Dan het concert, fantastisch! Zoals bekend wordt de eerste helft On An Island compleet gespeeld, met als introductie een paar nummers van Dark Side Of The Moon. Ik weet niet wat de algemene reacties zijn op het nieuwe album, dus in hoeverre je het album goed vond, zul je dit ook goed vinden.
Dan de tweede helft. Ik dacht al 'niet weer Shine On' op dezelfde manier als bij PULSE, want die zouden ze toch nooit kunnen overtreffen. Het nummer slaat dan ook ineens plotseling om, wat fantastisch gedaan is. Fat Old Sun idem dito. Naar Echoes keek ik erg uit, wat was dat goed! Voor de rest van het concert geldt hetzelfde. Er is maar 1 minpuntje, ik wou dat ik echt bij het concert was geweest .
De extra's zijn ook goed in orde. Allereerst een tourdocu van ruim drie kwartier (die nog wordt verlengt door het gebruik van seamless branching), een making of van het album (helaas maar een kwartier, maar ook weer seamless branching), en een korte documentaire van Rick Wright, over de tour in Amerika (maar vijf minuten).
Verder zijn er nog 13 losse nummers te vinden (zowel van het concert, als overige uitzendingen, en clips).
Al met al een topdvd die zeer aan te raden is.
omg omgquote:"Arrow Media Group B.V." <info@arrow.nl>
to me
Van harte gefeliciteerd!
Je hebt twee kaarten gewonnen voor het concert in Eindhoven!
Meld je a.u.b. bij de kassa onder vermelding van je achternaam + Arrow, dan komt het allemaal in orde.
Veel plezier!
Met vriendelijke groeten,
Arrow Media Groep
nou...geweldig zegquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef n0r het volgende:
[..]
omg omg:D:D:D
http://www.arrow.nl/rock/index.php?option=com_content&task=view&id=890&Itemid=32
Toch had ik PULSE vorig jaar op de eerste dag gewoon voor 16 euro bij de MediaMarkt gehaald. Ik zag RTN vandaag nergens liggen bij de MediaMarkt, dus ik ga naar de servicebalie om te vragen of ze de DVD's toch wel binnen hadden gekregen. "Ja..ehm..die zijn uitverkocht". En dat had ik al niet verwacht..quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Al het Floyd spul is nog duur![]()
zelfs de oudere CD's zijn vaak nog over de ¤ 20.
Blijven zoeken tot je ze ergens goedkoop ziet liggen, ik heb ze allemaal voor 16 euro of minder gekocht.quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Al het Floyd spul is nog duur![]()
zelfs de oudere CD's zijn vaak nog over de ¤ 20.
Alle cds voor 10 euro gekocht...(was een Pink Floyd aanbieding destijdsquote:Op maandag 17 september 2007 22:33 schreef Djaser het volgende:
[..]
Blijven zoeken tot je ze ergens goedkoop ziet liggen, ik heb ze allemaal voor 16 euro of minder gekocht.
Ik heb er iig niets over gehoord of gelezen .. maar al mocht het zo zijn: laat het hier weten ajbquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:08 schreef webfreak het volgende:
ik hoop dat MediaMarkt een aanbieding heeft ofzo.
Laat ons even horen hoe het is gegaan, ben wel benieuwd. Ze treden binnenkort ook in Assen op. Ik kan dan niet, ben dan op vakantie, maar mijn pa gaat wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef JX het volgende:
Ik zit vanavond in de HMH bij Symphonic Echoes of Pink FloydMag misschien saai klinken, maar ik heb eerder een concert gehoord van een Londons symphonisch orkest wat Pink Floyd deed en dat klonk errug goed. Maar ja, dat is mijn mening
Ik ben in elk geval benieuwd hoe dit Nederlandse orkest het er vanaf brengt vanavond. Wat ik ervan gezien en gehoord heb zit het best goed in elkaar.
Ik kijk er dus wel naar uit![]()
Het was super! Het was even wennen aan de klassieke klanken en de stemmen van de zangers, maar ze brachten het móói. Gitarist was aardig goed, al haalt die het natuurlijk bij lange na niet bij Gilmour. De solo in Comfortably Numb was een beetje pijnlijk vond ik persoonlijk, maar ja, dat is nou eenmaal moeilijk te kopiëren. Hij gaf er een eigen draai aan en dat hoeft niet slecht te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Laat ons even horen hoe het is gegaan, ben wel benieuwd. Ze treden binnenkort ook in Assen op. Ik kan dan niet, ben dan op vakantie, maar mijn pa gaat wel.
nee, het stuk met de zeemeeuwen en de heropbouw tot het laatste couplet was geskiptquote:Op woensdag 19 september 2007 10:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nou...niet verrassend wil ik toch niet zeggen. Beginnen met Echoes is redelijk gewaagd dacht ik zo!! Speelden ze die wel compleet? En The Trial is natuurlijk voor een setting als deze goed gekozen![]()
Nou, ik moet zeggen....ik heb hem eens horen zingen toen hij de rol van de zoon van Elisabeth overnam in de musical Elisabeth...en ik vond dat-ie dat toch best goed deed.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef webfreak het volgende:
Ik heb 't gelukkig gemist
Antonie Kamerling achter een microfoon zetten, flikker toch snel op.
Hij vindt zelf dat 'ie tegenwoordig wél kan zingenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef VonHinten het volgende:
Ik was zwaar aan het twijfelen om te gaan, maar nadat ik Kamerling @ Pauw&Witteman gezien had wist ik genoeg. (Mochten er nog kaarten zijn geweest toen, volgens mij wel.)
Hij kan gewoon niet zingen. Dat is niet erg, maar zing dan ook niet. En vraag mensen al helemaal niet om te betalen om jou te zien zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |