Heb je een bron of is het een gedachtequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
En het is niet Hunter of Rasmussen.
Wuyts zei net dat het een renner van de lottrekking was, dus niet de etappewinnaar of gele truidrager..quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je een bron of is het een gedachte?
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
5 euri op Moreni
ah ok ... toch beetje anti-climax, zijn naam zegt me niet zo veelquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:40 schreef thespotlessmind het volgende:
http://www.lequipe.fr/Cyclisme/breves2007/20070725_172716Dev.html
Voor dit soort mensen komen die krantjes dus met zulke koppen aanzetten, van die sensatiezoekers. Wees blij dat het een anti-climax is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ah ok ... toch beetje anti-climax, zijn naam zegt me niet zo veel![]()
Ah, weten we dat ook weer. Niet eens weten wie Moreni is maar wel weten wie er allemaal doping pakt zonder bewijsquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ah ok ... toch beetje anti-climax, zijn naam zegt me niet zo veel![]()
ja, dan weet je dat ook weer, leuk héquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, weten we dat ook weer. Niet eens weten wie Moreni is maar wel weten wie er allemaal doping pakt zonder bewijs
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, dan weet je dat ook weer, leuk hé![]()
De naam Boonen of Lefèvere wordt hier zelden vernoemd zonder bijhorende insinuatie. Bij Rasmussen wordt dat beloond met 25 jankposts.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, weten we dat ook weer. Niet eens weten wie Moreni is maar wel weten wie er allemaal doping pakt zonder bewijs
quote:Moreni liep tegen de lamp in de elfde rit
wo 25/07/07 - De dopingbom blijft op scherp staan in de Tour de France. Na de 11e rit werd bij Cristian Moreni lichaamsvreemd testosteron gevonden. De organisatoren van de Tour hebben dat nieuws ondertussen bevestigd.
De Italiaan Cristian Moreni werd bij lottrekking geselecteerd om na de rit naar de dopingcontrole te gaan.
(PhotoNews)
Het dopinglab van Châtenay-Malabry heeft in het bewuste urinestaal exogeen (lichaamsvreemd) testosteron aangetroffen.
Na elke rit worden urinestalen van de ritwinnaar, de gele trui en een selectie renners gecontroleerd.
Moreni zorgde in die rit alvast niet voor vuurwerk. Hij belandde samen met Moreau en anderen in de waaier die op meer dan drie minuten van ritwinnaar Robert Hunter finishte.
Het is nog onduidelijk of zijn ploeg Cofidis ook uit de Tour moet verdwijnen. Moreni is een ploegmaat van onze landgenoten Staf Scheirlinckx, Nick Nuyens en Rik Verbrugghe. Daarover heeft de Tour-organisatie nog niets gemeld.
Insinuaties zat bij Lefevere. Boonen heb ik nooit iets over gezegd, behalve dat een arrogante jankerd is die soms eens wat minder moet praten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De naam Boonen of Lefèvere wordt hier zelden vernoemd zonder bijhorende insinuatie. Bij Rasmussen wordt dat beloond met 25 jankposts.
Wat is het verschil?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De naam Boonen of Lefèvere wordt hier zelden vernoemd zonder bijhorende insinuatie. Bij Rasmussen wordt dat beloond met 25 jankposts.
Wat is het verschil?
Ik word nogal moe van dat België-Nederland gedoe. Dat heeft een kleuterniveau, wat je mogelijk niet (of minder) zou tegenkomen als dit alles in SPT gebeurde. Maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Insinuaties zat bij Lefevere. Boonen heb ik nooit iets over gezegd, behalve dat een arrogante jankerd is die soms eens wat minder moet praten.
Verder weet jíj best wel dat ik geen Rabofiel ben
En daarbij ook nog dat dinges niet alleen rasmussen beschuldigde, maar ook anderen. Zoek maar na in verschillende topics.
Waar heb ik het over NL vs. Bel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik word nogal moe van dat België-Nederland gedoe. Dat heeft een kleuterniveau, wat je mogelijk niet (of minder) zou tegenkomen als dit alles in SPT gebeurde. Maar dat is een andere discussie.
True that!quote:Die "sporadische" fans die graag met smileys gooien, beseffen niet goed dat ze zich vrij vaak belachelijk maken.
Die discussie is dan ook totaal overbodig, aangezien het subforum Sport overspoelt zou worden door TDF-topics en hetzelfde karakter zou aannemen als dit subforum. De moreelsuperieure kaart wordt altijd na het Belgë-Nederland-gebash gespeelt, opvallend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik word nogal moe van dat België-Nederland gedoe. Dat heeft een kleuterniveau, wat je mogelijk niet (of minder) zou tegenkomen als dit alles in SPT gebeurde. Maar dat is een andere discussie.
De "gevestigde kenners" moeten ook inzien dat ze weinig verbeteren aan de sfeer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
iscussie.
Die "sporadische" fans die graag met smileys gooien, beseffen niet goed dat ze zich vrij vaak belachelijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |