Dat bedoel ik in het algemeen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar heb ik het over NL vs. Bel?
Tja, je krijgt bij de Tour nu eenmaal (veel) kijkers die niks van de sport afweten en supporten voor de Nederlandse renners. En dus ook van de Raboploeg (de o zo Nederlandse ploeg, met wel 4 Nederlandse knechten erin...) omdat het nou éénmaal de enige Nederlandse ploeg is en dan ook nog in het Oranje waar elke sporadische Nederlandse supporter gek van word.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat bedoel ik in het algemeen.
Je mag niets kritisch meer zeggen blijkbaar. Voor mij hoeft Rasmussen niet uit die ronde, ze hebben daar geen bewijzen voor. Goed. Maar ik persoonlijk vertrouw 'm niet meer en ik vind het geen goede zaak voor het wielrennen als hij de Tour wint, maar dat mag je blijkbaar ook al niet meer zeggen of denken.
er is toch helemaal geen probleem met fan te zijn van de raboploeg, maar WAAROM moeten alle fransmannen kutfransozen zijn, WAAROM zouden de belgen jaloers zijn, WAAROM zijn alle duitsers hypocriet, WAAROM is het UCI stom en inconsequent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
Tja, je krijgt bij de Tour nu eenmaal (veel) kijkers die niks van de sport afweten en supporten voor de Nederlandse renners. En dus ook van de Raboploeg (de o zo Nederlandse ploeg, met wel 4 Nederlandse knechten erin...) omdat het nou éénmaal de enige Nederlandse ploeg is en dan ook nog in het Oranje waar elke sporadische Nederlandse supporter gek van word.
Moet je er wel even rekening mee houden dat hij WK tijdrijden is hé?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef Fides het volgende:
Oh, Cancellara is ook een goede. Die sprintte al zittend harder dan Fischer en Hunter![]()
Oh wat vinden jullie elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, je krijgt bij de Tour nu eenmaal (veel) kijkers die niks van de sport afweten en supporten voor de Nederlandse renners. En dus ook van de Raboploeg (de o zo Nederlandse ploeg, met wel 4 Nederlandse knechten erin...) omdat het nou éénmaal de enige Nederlandse ploeg is en dan ook nog in het Oranje waar elke sporadische Nederlandse supporter gek van word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |