abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51815074
In de geliefde Stentor - afdeling Apeldoorn - vind ik vandaag het prachtige artikel "Er is hier te weinig politie", aangaande het schiet-incident in winkelcentrum Anklaar. Hierbij werd een politieagent meerdere malen beschoten met een vuurwapen.

De Stentor peilt vervolgens (heel slim) de publieke opinie. Ik quote:
quote:
Ook buurtbewoonster Wafa Osman ervaart een gevoel van angst als ze over straat loopt. "Als ik hier bij winkelcentrum Anklaar aan kom lopen, staan er altijd heel erg veel groepjes met mensen. Ze dragen vaak zwarte kleding en hebben van die oorbelletjes in. Ik ben echt een beetje bang voor ze. De politie moet die groepjes uit elkaar halen."
Er is net iemand neergeblaft met een wapen, en Wafa ( ! ) maakt zich druk om kinderen met oorbelletjes. Er staan immers "altijd heel erg veel groepjes met mensen"; mét zwarte kleding! en mensen! Ja. Die moet de politie maar even uit elkaar halen.

Klacht: Wafa en de Stentor
pi_51815600
Wat is Wafa voor naam...Ik zou bang zijn als er 20 Wafa's op me afkwamen
Wiesdebaas ..
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:53:12 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_51816333
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_51816533
En terecht, oorbel is gangstah, en gangstahs helpen sowieso nooit een omaatje de straat over. Ik snap Wafa (topnaam)
pi_51816646
Heeft ze het over gothics?
pi_51817122
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
komen die buiten?
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:15:42 #8
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51817209
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij wel. Een ouwe dikke Turkin die in het winkelcentrum met een grote boog om zo een enge groep satansvereerders heenloopt. En terecht, ze gaan maar ergens anders kinderen slachten om aan Bulzebub te offeren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_51817350
Beëlzebub
pi_51817399
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:22 schreef Frrreek het volgende:
In de geliefde Stentor - afdeling Apeldoorn - vind ik vandaag het prachtige artikel "Er is hier te weinig politie", aangaande het schiet-incident in winkelcentrum Anklaar. Hierbij werd een politieagent meerdere malen beschoten met een vuurwapen.

De Stentor peilt vervolgens (heel slim) de publieke opinie. Ik quote:
[..]

Er is net iemand neergeblaft met een wapen, en Wafa ( ! ) maakt zich druk om kinderen met oorbelletjes. Er staan immers "altijd heel erg veel groepjes met mensen"; mét zwarte kleding! en mensen! Ja. Die moet de politie maar even uit elkaar halen.

Klacht: Wafa en de Stentor
Ik begrijp je klacht. Toch ff dit:

Vrogâh in de jaren 50 en 60 was het verboden om samen te scholen. Wanneer je met zijn vier of meer man in een groepje stond en dat duurde oom agent te lang, kwam die ff langs. Om te waarschuwen. Was je dan niet binnen 5 min. weg, dan kreeg je last van blauwe plekken. Geslagen door de gummiknuppel van dezelfde agent.

Het zou me dus niet verbazen als Wafa een man of een vrouw is van 50+.

Van mij mogen ze de regel van vroeger weer laten gelden. Geen groepjes hangjongeren / hangouderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')