Klacht is dat sommige mensen alleen met hun kloon accountjes dit soort topics durven te maken..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Nerzhul het volgende:
klacht is dat mensen op dit forum af en toe maar de helft van een verhaal lezen en aan de hand daarvan reageren. mensen of lees heel verhaal of tief aub op met je verziekte teringreacties dank u wel
kloon acc nee dank je maar ik hou dit forum al lang genoeg in de gaten maar maakte pas een acc toen er sommige dingen waren die me serieus interesseerdequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:27 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Klacht is dat sommige mensen alleen met hun kloon accountjes dit soort topics durven te maken..
en dat is 2 dagen geleden.. en gelijk zo'n zeur topic aanmaken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:28 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
kloon acc nee dank je maar ik hou dit forum al lang genoeg in de gaten maar maakte pas een acc toen er sommige dingen waren die me serieus interesseerde
Jammer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:28 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
kloon acc nee dank je maar ik hou dit forum al lang genoeg in de gaten maar maakte pas een acc toen er sommige dingen waren die me serieus interesseerde
de reden van deze topic is juist de reacties die ik krijg van mensen die superslim zijn om op me andere topic te reagereen. aan de hand daarvan deze klacht meteen er maar bijquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:28 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat is 2 dagen geleden.. en gelijk zo'n zeur topic aanmaken?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:57 schreef Nawien het volgende:
Jij bent zelf lui lambal, moet je die OP zien![]()
Het is ook echt wel een gaapie gaapie verhaal, in je andere topic..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:31 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
de reden van deze topic is juist de reacties die ik krijg van mensen die superslim zijn om op me andere topic te reagereen. aan de hand daarvan deze klacht meteen er maar bij
Dat is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:13 schreef Nawien het volgende:
Dit is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk umnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend. «ıÍıı (Ò_ô) ııÌı»
jou avatar zegt genoegquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:13 schreef Nawien het volgende:
Dit is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk umnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend. «ıÍıı (Ò_ô) ııÌı»
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |