quote:Tja als je geniale ingeveing hebt om TAPI verkeer over een CAPI 2.0 device drivertje heen te kunnen laten gaan ben ik jouw man
Op dinsdag 12 februari 2002 23:12 schreef Gboy27 het volgende:Wel ff tijd voor een T-tje
Wil jij deze vraag ook beantwoorden: Als je 1 dag iemand anders kon zijn (heden/verleden) wie zou je dan willen zijn en waarom?
haha, maar wie ik zou willen zijn. Is moeilijk, denk toch in de oudheid .. Denk bv aan een keizer van Rome (Domitian of Rome (51-96) the Emperor who tortured flies) die lijkt me wel grappig om te zijn..
Waarom. nou de gewoon die tijd. Benieuwd hoe dat zou zijn, en natuurlijk dan een beetje excentriek persoon in die tijd spelen
quote:GG
Op dinsdag 12 februari 2002 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
BotXXX: Ik hoop mooie dromen te krijgen
quote:Aan welke goede doelen zou je geld geven als je een miljoen te vergeven had?
Op dinsdag 12 februari 2002 23:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:Slaap lekker
![]()
Ik ga ook zo,laatste tijd slecht geslapen,begin ondertussen wel errug moe te worden
Laatste T dan maar?
quote:Dan zou ik dat geven aan de doelen die wat doen voor mensen en kinderen met een ernstige ziekte
Op dinsdag 12 februari 2002 23:19 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Aan welke goede doelen zou je geld geven als je een miljoen te vergeven had?
quote:GG!
Op dinsdag 12 februari 2002 23:18 schreef BotXXX het volgende:Tja als je geniale ingeveing hebt om TAPI verkeer over een CAPI 2.0 device drivertje heen te kunnen laten gaan ben ik jouw man
Gaat héél erg hard studeren zodat ik je morgen antwoord kan geven... Hehehe
![]()
haha, maar wie ik zou willen zijn. Is moeilijk, denk toch in de oudheid .. Denk bv aan een keizer van Rome (Domitian of Rome (51-96) the Emperor who tortured flies) die lijkt me wel grappig om te zijn..Waarom. nou de gewoon die tijd. Benieuwd hoe dat zou zijn, en natuurlijk dan een beetje excentriek persoon in die tijd spelen
quote:GG!!!
Op dinsdag 12 februari 2002 23:20 schreef Knuffelbeertje het volgende:Dan zou ik dat geven aan de doelen die wat doen voor mensen en kinderen met een ernstige ziekte
quote:Jij ook slaap lekker en zie je snel weer
Op dinsdag 12 februari 2002 23:23 schreef Gboy27 het volgende:[..]
GG!!!
En welterusten voor zo meteen
quote:Hmm jij ook...
Op dinsdag 12 februari 2002 23:23 schreef Gboy27 het volgende:[..]
GG!!!
En welterusten voor zo meteen
ik kruip er zo ook in.. dus toedelz iedereen alvast ![]()
quote:Ja maar wacht eens even...ik wil nog wel een ronde doen
Op dinsdag 12 februari 2002 23:27 schreef Gboy27 het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Veegt het topic netjes aan voor de volgende TorD ronde![]()
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 23:47 schreef WheeleE het volgende:Ja maar wacht eens even...ik wil nog wel een ronde doen
quote:Een neanderthaler. Ik ben best benieuwd hoe de wereld er zonder onzo beschaving uitziet..
Op dinsdag 12 februari 2002 23:58 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Okee
T: Als je 1 dag iemand anders kon zijn (heden/verleden) wie zou je dan willen zijn en waarom?
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 00:01 schreef WheeleE het volgende:Een neanderthaler. Ik ben best benieuwd hoe de wereld er zonder onzo beschaving uitziet..
quote:Van welk lid van het koninklijk huis zou jij de rol wel eens willen overnemen?
Op woensdag 13 februari 2002 00:04 schreef Gboy27 het volgende:[..]
LOL
heb je nog een T-tje voor mij?
quote:Van prins Johan-Friso... en als hij echt homo is, zou ik er dan vooruit komen
Op woensdag 13 februari 2002 00:05 schreef WheeleE het volgende:
Van welk lid van het koninklijk huis zou jij de rol wel eens willen overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |