quote:I finished my song Bad karma. It turned out wonderful.
Bad karma is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-08-06. The melody is great and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
We hebben nu 12 liedjes in onze repetoire. Da's wel genoeg lijkt me?quote:Began working on my new song My Molecropper.

Meteen maar even gedaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Niet vergeten om vuurwerk te kopen voor morgen!

Als je tijd hebt, kan je beter nog 2/3 nieuwe songs schrijven en die secret houden, hebben we wat achter de handquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
We hebben nu 12 liedjes in onze repetoire. Da's wel genoeg lijkt me?

Dat gaat vanzelf tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:34 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Meteen maar even gedaan!
Niet vergeten om af te steken

Niet meer toch? Net zoals je je halloween masker nu moet gebruiken om die moodboost te krijgen...quote:
Je moet het dus wel afsteken.quote:Developer News
2007-04-13 New Year Celebration
In order to save our servers from huge nasty updates New Year celebrations will no longer be automatic. From now on you'll have to manually set off your fireworks on New Year's Eve.
You won't be able to use more than one set of fireworks on New Year's Eve. So you'll only have to log on once to get the maximum mood boost out of this festivity.
We realise some of you get stressed out by these LIVE happenings. Please remember though that it's perfectly possible to do extremely well in the game without a maxed out mood.

Eerst recorden + videoclip makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Sautor het volgende:
We hebben echt mazzel, ons hele repertoire is niet gejamd (allemaal nieuwe nummers) maar we kunnen een powerboost gebruiken, dus dan zijn we in 1x klaar. Als maniack zijn song afheeft kunnen we meteen gaan touren of niet?
Zal ik dan alvast een shema maken? Of eerst nog ff recorden en videoclip maken, dat lijkt me ook wel handig. Ondertussen een concert in Amsterdam, Brussel, Londen enzo

Doen we al die tijd al op het forum piemol ^^quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef Leonos het volgende:
Hebben jullie geen artist journal om zulke dingen te bespreken ofzo?

Ik was ook graag gegaan, alleen kan ik verdomme nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:20 schreef kweek89 het volgende:
op onze artist journal zijn we aant aftellen voor Lowlands![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |